تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۴۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راه‌اندازی ۳ پایگاه امدادی در طرح نوروزى هلال احمر شادگان
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شادگان به راه‌اندازی ۳ پایگاه ثابت و موقت درطرح امداد و نجات اشاره کرد و گفت: یک پایگاه به‌صورت ثابت و دو پایگاه به‌صورت پست موقت راه‌اندازی می‌شود.

عبدالغنى امیدى با اشاره به طرح امداد و نجات هلال‌احمر شهرستان شادگان اظهار داشت: طرح ملی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از 25 اسفند شروع و تا 15 فرودین سال آینده ادامه دارد.

وی به راه‌اندازی 3 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات اشاره کرد و گفت: یک پایگاه به‌صورت ثابت و 2 پایگاه به‌صورت پست موقت راه‌اندازی می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان از به‌کارگیری 60 نفر از امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این راستا 2 دستگاه آمبولانس، یک خودروی امدادی، یک خودرو پژو، یک دستگاه پیکاپ و یک دستگاه موتور سکلیت در این طرح به‌کار گرفته می‌شود.

وی افزود: این جمعیت به عنوان عضو ستاد تسهیلات سفر آماده خدمات رسانی به مسافران بوده و خدمات دهی این جمعیت نسبت به سال‌های گذشته انجام می‌شود.

امیدى در پایان با اشاره به اهمیت این پایگاه هاى نوروزی در منطقه اضافه کرد: این پایگاه‌ها علاوه بر راهنمایی مسافران و گردشگران، در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، آماده امدادرسانی هستند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار