تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
کد خبر: ۱۶۲۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
7 نفر در انفجار ترقه در دزفول مصدوم شدند
وقوع 2 حادثه انفجار مواد محترقه دست ساز در دزفول عصر سه شنبه موجب مصدوم شدن 7 نفر از جمله یک کودک هشت ساله شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول عصر سه شنبه گفت:در حادثه ای که ساعت ۱۴:۴۰دقیقه امروز در یک منزل مسکونی در کوچه لب خندق (شهدا) این شهر رخ داد 2 نوجوان 17 ساله و یک کودک هشت ساله مصدوم شدند.

عبدالحسین معظم فر افزود:این حادثه حین ساخت ترقه دست ساز ( اکلیل سرنج ) رخ داد و مصدومان به وسیله اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: شدت انفجار باعث تخریب کامل یک اتاق از این منزل مسکونی شد.

معظم فر گفت:در پی این حادثه آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ و ایستگاه سیار مستقر در چهار راه شریعتی به محل حادثه اعزام شده و بلافاصله اقدام به مهار حریق نمودند.

ناصر روغنی مسئول روابط عمومی بیمارستان بزرگ دزفول نیز به ایرنا گفت:2 نوجوان و کودک حادثه دیده در انفجار مواد محترقه در دزفول از ناحیه دست ، پا ، سر و صورت دچار سوختگی و جراحت شده و حال یکی از آنها وخیم است .

وی گفت:پزشکان در حال رسیدگی و مداوای مصدومان هستند.

مهرداد کلانتریان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز عصر سه شنبه به گفت: در حادثه انفجار مواد محترقه دست ساز در یک یگان نظامی در این شهر چهار جوان مصدوم شدند.

وی سن مصدومان این حادثه را 11 ، 14 و دو نوجوان 17 ساله عنوان کرد و گفت: این افراد بین 20 تا 40 درصد دچار سوختگی شده اند.

دوشنبه شب نیز انفجار مواد محترقه دست ساز در دزفول موجب مصدوم شدن چهار نوجوان 16 ساله شد که حال 2 نفر از آنها وخیم گزارش ده است.

فرمانده انتظامی دزفول نیز صبح امروز از کشف 15 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 15 فروشگاه عرضه مواد محترقه در این رابطه پلمب شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار