تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۶۲۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات کشتی خوزستان به لغو مسابقات جهانی کشتی اهواز واکنش نشان داد
رییس هیات کشتی خوزستان گفت: فدراسیون جهانی کشتی کناره گیری رسول خادم از فدراسیون کشتی ایران را بهانه ای برای لغو مسابقات جهانی کشتی فرنگی در اهواز قرار داد.

سید حسین مرعشیان روز سه شنبه اظهار کرد:پیش از این موضوع فدراسیون جهانی بنا داشت که مسابقات را در زمان دیگری برگزار کند که با پیگیری فدراسیون کشتی ایران این مورد محقق نشد.

وی گفت:فیلا اکنون از وضعیتی که در فدراسیون کشورمان به وجود آمده استفاده کرده و عدم برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 در اهواز را به فدراسیون های ملی دیگر کشورهای شرکت کننده در جام جهانی اعلام کرد.

وی با اشاره به این که استان خوزستان از هر لحاظ آماده برگزاری این رقابت ها را داشت افزود: شب گذشته در خصوص هر چه بهتر برگزار کردن این رقابت ها با استاندار صحبت کردم که متاسفانه امروز متوجه شدیم این مسابقات لغو شده است. 

وی گفت: قطعا برگزاری این مسابقات به سود استان بود و موجب استقبال پرشور تماشاگران می شد.

مرعشیان در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال برگشت رسول خادم به فدراسیون وجود دارد گفت: همه علاقمندان به کشتی خواهان برگشت خادم هستند و امیدوارم این امر محقق شود و اتفاقات پیرامون کشتی به حداقل برسد.

کمیته ملی المپیک با ارسال نامه ای به نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی ضمن اعلام حمایت همه جانبه از برنامه های فدراسیون کشتی از جمله میزبانی‌ های بین المللی، خواستار بازنگری این نهاد در لغو میزبانی مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در ایران (اهواز) شد.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی 2018 قرار بود در روزهای 23 و 24 فروردین سال 1397 به میزبانی اهواز برگزار شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار