تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۵۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای سیاست‌گذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی:
استکبارستیزی مهم‌ترین پیام دفاع مقدس است
رئیس شورای سیاست‌گذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی، استکبارستیزی را مهم‌ترین پیام دفاع مقدس خواند که باید از آن پاسداری کرد.

سید محمد لاله‌زار در ویژه‌برنامه جشنواره ملی سرزمین نور که امشب به میزبانی وزارت جهاد در سالن شهید جهان‌آرا در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار شد، گفت: رژیم بعث عراق قصد داشت تا با حمایت‌های تسلیحاتی استکبار جهانی و با به راه انداختن جنگی تحمیلی، انقلاب اسلامی را نابود کند اما شهدا با مجاهدت و ایثار خود سبب شکست این رژیم و حامیانش شدند.

وی افزود: در این ایام که نسل جوان دوست دارد در کنار خانواده‌هایشان باشند اما فرمان حضرت آقا را آویزه گوش خود کرده و آمدند تا در ایام پایانی سال در کنار شهدا باشند.

وی اظهار کرد: پارسال ۶ میلیون زائر از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید کردند و امسال نیز زائران زیادی به مناطق عملیاتی جنوب سفر می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس که مزین به عطر شهداست، سبب انتقال معنویت دفاع مقدس به نسل امروزی می‌شود.

لاله‌زار بابیان اینکه وجب‌به‌وجب این مناطق آغشته به خون پاک شهداست، گفت: همه با نیت الهی، پا به میدان جهاد گذاشتند، به یاد دارم نوجوان ۱۳ ساله‌ای را که در دوران دفاع مقدس برای رفتن به خط مقدم جبهه اصرار می‌کرد.

وی افزود: عشق به خداوند دلیل حضور اقشار مختلف مردم در جبهه‌ها، پایداری و ایستادگی‌شان در مقابل دشمن و شهادت آرزویشان بود.

وی اظهار کرد: انرژی مثبت قدمگاه شهدا از بابت نیت خالصانه رزمندگان است که در مقابل جبهه کفر ایستادند و مانع از دستیابی دشمن به هدفش در نابودی انقلاب اسلامی شدند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری قرارگاه راهیان نور وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: استکبارستیزی مهم‌ترین پیام دوران دفاع مقدس است، دشمنان انقلاب اسلامی کوشیدند تا در بدو پیروزی انقلاب با ایجاد جوی ناآرام در کشور سبب نابودی انقلاب اسلامی شوند اما موفق نشدند.

لاله‌زار ناکامی دشمن در انجام ترورهای وحشیانه را یادآور شد و گفت: استکبار جهانی پس‌ازاین ناکامی تصمیم گرفت تا با تحریک صدام جنگی تحمیلی علیه کشورمان را به راه اندازد، در آن شرایط حساس که ما هیچ‌گونه آمادگی برای جنگ نداشتیم، رژیم بعث عراق با حمایت‌های تسلیحاتی استکبار، قصد نابودی انقلاب اسلامی را داشت اما دیدیم که شهدا، با مجاهدت و ایثار جان خویش سبب شکست رژیم بعث عراق و حامیانش در دوران هشت سال دفاع مقدس شدند.

وی افزود: پس از اتمام جنگ تحمیلی، جهاد سازندگی که در دوران دفاع مقدس نقش مؤثری در میدان‌های نبرد داشت، به‌فرمان امام خمینی (ره) مشغول سازندگی کشور شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار