تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۵۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در شورای آموزش‌وپرورش اهواز مطرح شد
4ستاد اسکان‌ نوروزی در اهواز آماده خدمت به مسافران
ادارات نواحی چهارگانه آموزش‌وپرورش اهواز، هرکدام یک مدرسه را به‌عنوان ستاد اسکان جهت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی معرفی کردند.

بعدازظهر سه شنبه جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اهواز، با حضور مدیران ادارات نواحی مختلف آموزش‌وپرورش اهواز، معاونت فرهنگی شهرداری اهواز، مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی کلان‌شهر اهواز و فرماندار اهواز در محل سالن جلسات فرمانداری اهواز تشکیل شد.

در این جلسه درباره مباحثی از قبیل تعیین دبیرخانه جدید این شورا و تصمیم‌گیری در خصوص ستاد اسکان مهمانان نوروزی، بحث و بررسی شد.

از دیگر موارد مهم مطرح‌شده در این جلسه این بود که طی اعلام احمد سراج معاون فرهنگی شهرداری اهواز، دیگر جلوی مدارسی که در بحث پرداخت عوارض مشکل خواهند داشت، سد بتنی یا مانع بتنی قرار داده نمی‌شود.

همچنین نبی‌الله خون‌میرزایی، فرماندار اهواز در این جلسه طی سخنانی کوتاه، اظهار کرد: مهم‌ترین دستور کار این روزهای ما این است که ستادهای اسکان نوروزی کار خود را به نحو احسن انجام داده و دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز در این امر وظایف خود را انجام دهند.

وی افزود: مصوبات لازم پیش‌بینی‌شده و در حال حاضر فقط اجرای خوب مصوبات نیاز است و برای پس از تعطیلات نیز از مسئولان آموزش‌وپرورش شهرستان اهواز می‌خواهم که تمرکز بیشتری روی کیفیت برگزاری کلاس‌های درس در دو ماه پایانی سال تحصیلی با توجه به تعطیلی‌های به وجود آمده به دلیل ریزگردها، داشته باشند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد هرکدام از نواحی چهارگانه آموزش‌وپرورش اهواز، یک مدرسه را به‌عنوان ستاد اسکان جهت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی معرفی نمایند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار