تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۶۲۵۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سوخت موردنیاز مهمانان نوروزی در خوزستان فراهم شد
سرپرست شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه اهواز گفت : امکانات لازم برای تامین سوخت کاروان های راهیان نور ، مسافران و گردشگران نوروزی در همه جایگاه های عرضه مواد سوختی در خوزستان به خصوص در مناطق مرزی ، عملیاتی و یادمانی هشت سال دفاع مقدس فراهم شد.

داریا اخگر چهارشنبه افزود: اکیپ های بازرسی از واحدهای کنترل کیفیت و کمیت، فنی مهندسی و روابط عمومی از مجاری عرضه سوخت آغاز شده و هیچ گونه کمبود یا محدودیت عرضه سوخت در هیچ نقطه استان وجود ندارد.

وی گفت: از ورودی های استان ، پل زال - حسینیه - اندیمشک - شوش- اهواز تا آبادان و مرز چذابه و از مسیرهای ایذه- دهدز به اهواز و بهبهان - رامشیر به اهواز و آبادان؛ همه جایگاه های سوخت با ظرفیت کامل و آمادگی مطلوب در ایام نوروزی در حال آماده باش هستند.

سید اسد میرعالی رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز نیز گفت: به منظور استقبال از مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور، محیط جایگاه های عرضه سوخت، نمازخانه های بین راهی زیرپوشش و سرویس های بهداشتی بهسازی شده و تمیزکاری شده است.

وی افزود: امکاناتی از جمله فرش، وسایل سرمایشی و گرمایشی در نمازخانه های بین راهی و سایر امکانات جانمایی شده است.

میرعالی ابراز امیدواری کرد در بخش خدمات سوخت رسانی ، ذخایر سوخت تکمیل شده و جایگاه های سوخت به صورت شبانه روزی آماده تامین سوخت مورد نیازمسافران و عموم گردشگران نوروزی هستند.

مصرف سوخت در ایام نوروزی در استان خوزستان معمولا' بین 10 تا 15درصد افزایش می یاید.

پیش بینی شده در ایام تعطیلات نوروزی حدود پنج میلیون مسافر، گردشگران نوروزی و کاروان های راهیان نور از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و معنوی استان خوزستان دیدن کنند.

طرح نوروزی در استان خوزستان به منظور خدمت رسانی به مسافران و کاروان های راهیان نور از 25 اسفند تا 15فروردین اجرا می شود.

ستاد نوروزی استان خوزستان از مدتها قبل به ریاست استاندار خوزستان با هدف هماهنگی در خدمت رسانی مطلوب تر به میهمانان و مسافران نوروزی در استانداری خوزستان تشکیل شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار