تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۶۲۶۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان مطرح کرد
تعیین تکلیف 12 هزار پرونده در حوزه تعزیرات حکومتی خوزستان/آغاز کشیک‌های نوروزی تعزیرات حکومتی
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان با اشاره به پرونده‌های برخی تخلفات صورت گرفت، گفت: در حوزه کالا و خدمات تعداد 9 هزار و 116 پرونده، در حوزه قاچاق تعداد یک هزار و 953 پرونده و در حوزه بهداشت 794 پرونده وارده داشتیم که از این تعداد 12 هزار پرونده تعیین تکلیف شده‌اند.

رضا سعیدی پیش از ظهر امروز با اشاره به تمهیدات صورت گرفته جهت کنترل بازار شب عید، اظهار کرد: از 15 اسفندماه جاری تا 15 فروردین سال آینده کشیک تعزیرات حکومتی در سطح شهر و مسافرپذیرها مستقر هستند.

وی با تأکید بر حضور مستمر مسئولان تعزیرات در شهر به‌منظور برخورد با تخلفات بیان کرد: در بحث واردات گوشت قرمز، سفید، منجمد و میوه اداره تعزیرات استان به‌عنوان ناظر ورود می‌کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان بابیان اینکه هدف اداره تعزیرات مچ‌گیری نیست بلکه هدف برخورد با برخی تخلفات است، عنوان کرد: به‌طور حتم با نزدیک شدن به شب عید بازار نیاز به نظارت و کنترل بیشتری دارد.

وی با اشاره به پرونده‌های برخی تخلفات صورت گرفت گفت: در حوزه کالا و خدمات تعداد 9 هزار و 116 پرونده، در حوزه قاچاق تعداد یک هزار و 953 پرونده و در حوزه بهداشت 794 پرونده وارده داشتیم که از این تعداد 12 هزار پرونده تعیین تکلیف شده‌اند.

سعیدی بابیان اینکه کار ما تشکیل پرونده نیست بلکه کار ما رسیدگی است، بیان کرد: همکاران کشیک ما در روزها تعطیل نیز به پرونده‌ها و شکایات وارده رسیدگی می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه اداره تعزیرات به‌تنهایی نمی‌تواند در محل تخلف حاضر شود، عنوان کرد: بازرسان سازمان صنعت و معدن نیز باید ما را همراهی کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: کالاهایی مانند برنج، شکر، تخم‌مرغ، گوشت و مرغ در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به قیمت مناسب توزیع و به فروش می‌رسد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار