تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۶۲۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه بندرماهشهر:
تیراندازی های پی در پی در شهر نتیجه فقر فرهنگی است
امام جمعه بندرماهشهر با اشاره به اینکه حوادث تیراندازی در این شهرستان نتیجه فقر فرهنگی است گفت: دسترسی آسان افراد به سلاح به یکی از معضلات اساسی جامعه تبدیل شده است.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) با قدردانی از زحمات و تلاش دستگاه انتظامی برای دستگیری قاتلان حادثه اخیر بندرامام خمینی (ره) عنوان کرد: تیراندازی های پی در پی در شهر از جمله حادثه اخیر تیراندازی در بندرامام خمینی (ره) که منجر به قتل برادرم شد نتیجه فقر فرهنگی است و تا به حال قربانیان زیادی داشته است.

وی گفت: برادرم در طول عمر خود جز خدمت گزاری عملی از وی سر نزده بود و بدون هیچ گناهی به قتل رسید. 

خطیب جمعه بندرماهشهر اظهار کرد: از این رو همچون گذشته از تمام متولیان فرهنگی تقاضا دارم برای کاهش این آسیب های اجتماعی به صورت هدفمند برنامه مدونی داشته باشند و بیش از پیش برای فرهنگ سازی دینی تلاش کنند.

وی در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت اظهار کرد: رویداد ملی شدن صنعت نفت نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی بود.

وی گفت: در هر زمان از تاریخ هرگاه مردم برای تحقق موضوعی متحد شدند و ایستادگی کردند قطعا با پیروزی همراه بود.

وی افزود: در رابطه با موضوع هسته ای وقتی ما در برابر دشمن کوتاه آمدیم و توافقات بین المللی صورت گرفت، دشمن بی توجه به این توافقات سعی بر تحمیل فشارهایی بیشتری بر ما بود.

امام جمعه بندرماهشهر در ادامه با تاکید بر درس گرفتن از رویداد ملی شدن صنعت نفت خاطرنشان کرد از مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت می توان به عنوان یک درس از آن استفاده کرد.

وی گفت: به دنبال توافقات هسته ای و بدعهدی دشمن نقش رهبری را می توان به خوبی احساس کرد، چرا که ولایت فقیه به پشتوانه ملت غیور ایران به زیاده خواهی آن ها جواب دندان شکنی داد و در برابر زورگویی های آنها ایستاد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار