تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰
کد خبر: ۱۶۲۶۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز فوریت های 121 برق شمال خوزستان افتتاح شد
مرکز فوریت های 121 برق شمال خوزستان افتتاح شدمرکز فوریت های 121 و کنترل برق شمال خوزستان روز جمعه با حضور رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان افتتاح شد.

تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات با کیفیت، رسیدگی موثر به درخواست ها و شکایت ها در حوزه های مختلف از جمله خاموشی ،ایجاد سامانه دقیق نظارتی و فراهم کردن شرایط مراجعه غیر حضوری شهروندان از مزایای راه اندازی مرکز فوریت های 121 برق و مرکز کنترل شمال خوزستان می باشد.

از دیگر مزایای این طرح افزایش خطوط مخابراتی برای تسهیل در تماس مشترکان برق، سرعت در اطلاع رسانی اطلاعات مورد نیاز مشترکان ، مدیریت و پاسخگویی خودکار و هوشمند،قابلیت پیگیری درخواست ها با کد رهگیری و اطلاع رسانی مراحل انجام کار به مشترکان از طریق پیامک می باشد.

استاندار خوزستان در آئین افتتاح این مراکز در سخنانی با بیان اینکه شبکه برق استان خوزستان در حوادث ناپایدار است گفت:سامانه سنتی برق را باید متحول کنیم.استان خوزستان بعد از تهران بیشترین مصرف برق را دارد لذا وضعیت فعلی شبکه برق خوزستان زیبنده این استان نیست.

غلامرضا شریعتی پیک مصرف برق در استان خوزستان را 8300 مگاوات عنوان کرد و افزود:با همراهی مجمع نمایندگان خوزستان و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شاهد تحول خوب و بنیادی در برق استان خوزستان چه در توزیع و چه در انتقال و فوق توزیع بوده ایم و این روند در سال جدید نیز ادامه دارد.

وی بیان داشت:برای پایداری شبکه برق استان خوزستان اعتبارات خوبی پیش بینی شده است و طبق مصوبه دولت سالانه باید پنجهزار میلیارد ریال در این راستا در خوزستان هزینه شود تا به شرایط مناسب و مطلوب برسیم.

استاندار خوزستان گفت:با توجه به فداکاری مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس ارائه خدمات کیفی به این مردم ضروری است باید اختلاف سلیقه را کنار گذاشت و برای تعالی استان و خدمت به مردم در کنار هم باشیم.

شریعتی با بیان اینکه از حق مردم خوزستان در بخش های مختلف دفاع می کنیم و سطح خدمات باید بیشتر شود گفت:در حوزه برق باید قطعی برق در این استان به حداقل برسد.

وی با اشاره به صدور مجوز احداث سه نیروگاه برق در شهرستان اندیمشک بیان داشت:حدود 10 نیروگاه در استان خوزستان وجود دارد که عملیات اجرایی آنها چند سال بلاتکلیف مانده است که به لطف الهی همه را فعال خواهیم کرد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار