تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
کد خبر: ۱۶۲۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولین کاروان راهیان نور دریایی وارد جزیره خارگ شد
اولین کاروان راهیان نور دریایی از اسکله شهید محلاتی بوشهر راهی جزیره خارگ شدند.

فرمانده سپاه خارگ اظهار داشت: در اولین کاروان راهیان نور دریایی ۲۶۰ نفر از استادان دانشگاه‌ها، کارکنان ادارات دادگستری، شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان بوشهر شامل ۱۵۰ نفر آقا و ۱۱۰ نفر خانم به خارگ اعزام شدند.

سرهنگ سیروس حیاتی بیان کرد: اعزام کاروان‌ها راهیان نور دریایی خارگ از ۲۵ اسفند آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه دو فروند شناور برای اعزام کاروان نور دریایی فراهم شده افزود: روزانه ۳۰۰ نفر و در مجموع پنج هزار نفر به جزیره خارگ اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه خارگ با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور جزیره خارگ به جنوب گفت: در این کاروان راهیان نور تعداد ۱۱۰ نفر بسیجی به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می کنند.

سرهنگ حیاتی هدف از اعزام این کاروان را نهادینه کردن فرهنگ جهاد و شهادت و همچنین آشنایی و بازدید از مناطق مختلف عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس عنوان کرد.

وی افزود: در طول این چهارروز بسیجیان از مناطق مختلفی همچون چزابه، بوستان، دهلاویه، هویزه، طلاعیه، شلمچه، و فتح المبین و یادمان های شهدا بازدید خواهند کرد.

در سفر یک روزه دریایی به جزیره خارگ  شرکت‌کنندگان در کاروان‌های راهیان‌نور دریایی از مناطق عملیاتی جزیره خارگ، یادمان شهدا و بیمارستان زیرزمینی جزیره بازدید می‌کنند و در دو روز دیگر سفر شرکت‌کنندگان در این اردوها از موزه شهید رئیسعلی دلواری و مرکز اطلاعات نیروگاه اتمی دیدن می‌کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار