تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۱۶۲۶۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از 10 میلیارد ریال کالای قاچاق در اندیمشک
فرمانده انتظامي استان از کشف 5 محموله کالای قاچاق به ارزش 10 میلیارد و 300 میلیون ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده ضمن تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان، اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال "، مأموران ایست و بازرسی "پل زال " شهرستان اندیمشک با تشدید کنترل بر خودروهای عبوری، 5 دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از کامیون‌های توقیف‌شده ظروف چینی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال، کفش به ارزش 300 میلیون ریال، لوازم‌یدکی به ارزش 2 میلیارد ریال، روغن خودرو به ارزش 4 میلیارد ریال و لوازم برقی و روشنایی به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف‌شده را درمجموع 10 میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بابیان اینکه در این زمینه 5 قاچاقچی دستگیر و راهی مرجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق به‌عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محورهای مواصلاتی استان برای اخلالگران اقتصادی ناامن است.
:
:
:
آخرین اخبار