تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۱۶۲۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری رزمایش طرح نوروزی یگان های امدادرسانی جاده ای خوزستان
خوزنیوز: مانور نوروزری یگان های امدادرسانی جاده ای برگزار شد. 

به گزارش خوزنیوز و بع نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان؛ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در این رزمایش اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در کنار سایر دستگاه های اجرایی اقداماتی را در راستای ارتقای ایمنی و قبل از اجرای طرح و در طول اجرای طرح انجام داده نظیر ایمنی محورهای مواصلاتی، خط کشی، پاکسازی علائم، تعمیرات گاردریل و روشنایی که عموماً قبل از اجرای طرح شروع کرده ایم و انشاالله تا یکی دو روز آینده به اتمام خواهیم رساند. 

غلامعباس بهرامی نیا افزود : 33 اکیپ در قالب 200 نفر در طول محورهای مواصلاتی استان با 350 دستگاه ماشین آلات راهداری مستقر هستند و بصورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: راهدارخانه های ما نیز آمادگی این را دارند که به کسانی که به هر طریق نیاز به کمک و اسکان موقت داشته باشند خدمات برسانند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در بخش حمل و نقل مسافر، بطور کامل و خصوصا در مسیرهایی که عمدتا با تقاضای افزایش سفر روبه رو هستیم ناوگان لازم پیش بینی شده است. 

بهرامی نیا بیان داشت که از همه مهمتر بحث تایید ایمنی خودرو قبل از سفر است و انشاالله وسایل نقلیه عمومی مسافر قبل از سفر بازدید شود و پس از تاییدیه،سفر خودشان را آغاز کنند. 

وی در ادامه افزود: همکاران ما در پایانه های مسافربری و پایانه های مرزی مستقر هستند تا بتوانند پاسخگوی مسافران عزیز باشند. هم استانی های عزیز می توانند از طریق سامانه 141، پیگیرآخرین اطلاعات وضعیت راه های کشور باشند.
:
:
:
آخرین اخبار