تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۱۶۲۶۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کانون خوزستان برگزار می‌کند؛
طرح نوروزی "کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم" در اهواز
خوزنیوز: مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان از اجرای طرح نوروزی " کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم " ویژه‌ی کودکان و نوجوانان در شهرستان اهواز خبر داد.

غلامرضا شنبدی با اعلام این خبر گفت: در قالب طرح " کتاب بخوانیم؛ داستان بنویسیم " از 3 تا 13 فروردین سال 97 هر روزه از ساعت 9 تا 17 عصر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان کودکان و نوجوانان خواهد بود.

وی با اشاره به این‌که این طرح با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و حمایت از طرح حذف تکلیف شب عید کودکان و نوجوانان و جایگزین کردن مطالعات آزاد برای آن‌ها اجرا می‌شود افزود: مربیان کانون هم‌زمان با این ایام در مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز، واقع در فاز 2 پادادشهر، بعد از بازارچه، با اجرای فعالیت‌های کتاب محور همچون؛ معرفی کتاب، قصه‌گویی، داستان‌نویسی، نقاشی، بازی و سرگرمی میزبان مسافران نوروز هستند و بچه‌ها را به مطالعه کتاب و نوشتن داستان تشویق می‌کنند.

شنبدی اهدا کتاب و برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضا مراکز کانون استان خوزستان را دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این ایام عنوان کرد و یادآور شد: 13 فروردین نیز به مناسبت روز طبیعت برنامه‌های، قصه‌گویی، مسابقه و بازی و سرگرمی و اهدا کتاب از سوی کتابخانه سیار شهری اهواز در پارک ساحلی و حاشیه رودخانه کارون اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ طرح نوروزی "کتاب بخوانیم داستان بنویسیم" در راستای دستورالعمل اجرایی معاونت فرهنگی کانون کشور در راستای حمایت از تکالیف عید نوروز دانش آموزان از 3 تا 13 فروردین سال 97 در مجتمع فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز، واقع در فاز 2 پادادشهر، بعد از بازارچه برگزار خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار