تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۶۲۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمایشگاه راهیان‌ نور نداجا در خرمشهر گشایش یافت
نمایشگاه راهیان نور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه با حضور جمعی از فرمانده این نیرو و جمعی از مسئولان در پایگاه دریایی خرمشهر گشایش یافت.

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش روز شنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: پاسداری و حفاظت از ارزش ها و آرمان های بلند نظام اسلامی ایران در دریا و خشکی برای سربازان نیروی دریایی ارتش یک افتخار و ارزشی بزرگ محسوب می شود.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تشریح واقعیت ها، ایثار و رشادت رزمندگان اسلام دانست و افزود: آشناسازی نسل جدید با دستاوردها، توانمندی و رشادت رزمندگان در دفاع از کشور لازم و ضروری است.

در این آیین همچنین کار ساخت ساختمان دایمی نمایشگاه نیروی دریایی ارتش در خرمشهر آغاز شد.

نمایشگاه دستاوردهای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی از 26 اسفند جاری تا 15 فروردین 97 برای بازدیدکنندگان دایر است.

به گزارش ایرنا هر ساله به طور میانگین روزانه 800 تا یکهزار نفر از شرکت کنندگان در اردوهای کاروان های راهیان نور، زایران و میهمانان نوروزی از نمایشگاه نیروی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در خرمشهر دیدن می کنند.

این نمایشگاه دارای 27 غرفه متنوع شامل مناطق و پایگاه های نیروی دریایی در سراسر کشور با ارایه تجهیزات، ماکت ها و ادوات زمان جنگ تحمیلی و کنونی نیروی دریایی در بخش های تاریخی، فرهنگی و دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می گیرد.

در بخش تاریخی این نمایشگاه تاریخ نیروی دریایی کشور از دیرباز تاکنون نمایش داده شده و راویان و پیشکسوتان این نیرو در بخش دفاع مقدس به تشریح رشادت های این نیرو در دوران دفاع مقدس می پردازند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار