تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۱۶۲۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی خوزستان 125 درصد رشد یافت
امسال 204 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 125 درصد رشد دارد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت:امسال 204 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شد که نسبت به مدت مشابه پارسال 125 درصد رشد دارد.

اخلاق محمدیان بیان کرد: در قالب این قراردادها 294 هکتار از زمین های صنعتی به متقاضیان سرمایه گذاری و ورود به عرصه تولید و صنعت در خوزستان واگذار شده است. 

وی افزود: تا پایان سال 95، تعداد قراردادهای واگذاری حق انتفاع زمین 163 فقره بود که امسال درمجموع قرارداد واگذاری به 204 فقره افزایش یافت. 

وی ادامه داد: بر اساس جواز تاسیس اشتغال این قراردادها 2 هزار و 292 نفر، و حجم سرمایه گذاری نیز بر اساس این تعداد جواز، سه هزار و 256میلیارد ریال است.

وی گفت:شهرک های صنعتی کارگاهی مانند شهرک صنعتی شماره 2 آبادان و شماره 4 اهواز و شهرک هایی که بصورت خودجوش تبدیل به شهرک های تخصصی شده اند دارای بیشترین تقاضای سرمایه گذاری هستند.

از ابتدای امسال تاکنون 66 واحد صنعتی و تولیدی راکد در خوزستان به چرخه تولید برگشتند که به 35 واحد از این تعداد تسهیلات در قالب طرح رونق پرداخت شد.

در خوزستان 71 شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار