تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
کد خبر: ۱۶۲۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر:
بندر ماهشهر آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است
فرماندار بندر ماهشهر گفت: شهرستان بندر ماهشهر با تمام توان آماده استقبال و میزبانی از میهمانان نوروزی است.

محسن بیرانوند اظهار کرد: این شهرستان همانند سال‌های گذشته با فراهم کردن امکانات ویژه آماده پذیرایی از هم‌وطنان و میهمانان نوروزی است.

وی افزود: شهرستان بندر ماهشهر با داشتن 83 کیلومتر راه‌آبی در کرانه خلیج‌فارس، بزرگ‌ترین قطب گردشگری آبی به شمار می‌رود و این بندر در خوریات سیف، مجیدیه و سمایلی، با کشتی مسافربری، قایق‌رانی، جت اسکی و انواع بازی‌های آبی و ساحلی پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.

فرماندار بندر ماهشهر گفت: این شهرستان باوجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و استقرار بزرگ‌ترین بنادر دریانوردی آمادگی کامل برای برگزاری گشت صنعتی و بازدید از جاذبه‌های را دارد.

وی عنوان کرد: شهرستان بندر ماهشهر با داشتن 10 هتل بزرگ و فعال و آماده‌سازی 41 مدرسه و 402 کلاس با تمام امکانات برای اسکان، پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.

بیرانوند بابیان اینکه در 10 مکان از شهرستان سفره‌های هفت‌سین نصب‌شده است، گفت: برنامه‌های فرهنگی با عنوان نوروزگاه در خور سیف، پارک فردوس، پارک ساحلی بندر امام، ورودی شهر چمران و برنامه‌های متنوع دیگری از قبیل پخت غذاها و نان‌های محلی، اجرای بازی‌های بومی و اجرای موسیقی محلی در ایام تعطیلات نوروز تدارک دیده‌شده است.

وی افزود: مجموعه تفریحی، گردشگری دریاچه نمک با انواع ورزش‌ها و بازی‌های آبی ازجمله فلای‌بورد، اسکی روی آب، جت اسکی کودک و نمایشگاه صنایع‌دستی و اقوام به‌صورت ویژه و با تمام امکانات آماده حضور میهمانان نوروزی خواهد بود.

فرماندار بندر ماهشهراظهار کرد: کمیته‌های خدمات سفر ازجمله میراث فرهنگی، هلال‌احمر، نیروی انتظامی، اطلاعات راه‌ها، اورژانس جاده‌ای، آموزش‌وپرورش و اصناف، در مدت تعطیلات نوروز به‌صورت تمام‌وقت آماده خدمات‌دهی به هم‌وطنان عزیز هستند.

وی گفت: رستوران‌های بین‌راهی و درون شهرستانی، جایگاه‌های سی‌ان‌جی، اورژانس جاده‌ای، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی نیز به‌طور کامل آماده استقبال از میهمانان هستند.

بیرانوند عنوان کرد: خط راه‌آهن بندر ماهشهر و بندر امام به اهواز و بر عکس، فرودگاه شهرستان، پایانه‌های مسافربری درون‌شهری و برون‌شهری نیز آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: چندین نقطه از شهرستان توسط شهرداری‌ها برای اسکان موقت هم‌وطنان تدارک دیده‌شده که اغلب در پارک‌ها و میادین شهرستان در نظر گرفته‌شده است. این مکان‌ها با ورود میهمانان نوروزی از طریق ارسال پیامک به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار