تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۱۶۲۷۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار اندیمشک خبر داد:
بازدید 350 هزار زائر راهیان نور از اندیمشک در روزهای اخیر
فرماندار اندیمشک از آمادگی کامل این شهرستان جهت استقبال از کاروان‌های راهیان نور خبر داد و گفت: تنها در چند روز اخیر 350 هزار زائر راهیان نور به اندیمشک سفر کرده‌اند. 

پیمان جهانگیری با اشاره به آغاز سفرهای کاروان‌های راهیان نور اظهار کرد: مناطق عملیاتی اندیمشک در سال گذشته بیش از 2 میلیون زائر راهیان نور داشته است. 

وی افزود: تنها در روزهای اخیر 350 هزار زائر کاروان‌های راهیان نور به اندیمشک سفر کرده‌اند که بر این اساس پیش‌بینی می‌شود امسال تعداد زائران راهیان نور نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

فرماندار اندیمشک در خصوص تمهیدات اندیشیده شده جهت استقبال از کاروان‌های راهیان نور، افزود: تاکنون 15 جلسه در خصوص استقبال از راهیان نور تشکیل شده است. همچنین جلسات تخصصی تشکیل و شرح  وظایف 11 کمیته تخصصی ابلاغ شده است. 

جهانگیری ادامه داد: جلسات مشترکی نیز با سپاه و نیروی انتظامی جهت اسکان کاروان‌های راهیان نور تشکیل شد و 10 مکان از سوی سپاه ناحیه اندیمشک برای اسکان راهیان نور اختصاص یافت. 

وی گفت: در سال‌های گذشته ورودی اندیمشک از سمت آزادراه به دو کوهه فاقد روشنایی بود که اکنون روشنایی حدود 7 کیلومتر از ورودی شهر را تامین کرده‌ایم و دو روز پیش با حضور استاندار خوزستان افتتاح شد.

فرماندار اندیمشک با اشاره تامین به امنیت کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: هرساله یادمان شهدای گمنام مرکز استقرار و استراحت زائران کاروان‌های راهیان نور است که امسال نیز همه تمهیدات لازم از سوی کمیته امنیتی و حفاظتی از ابتدای شهر اندیمشک تا یادمان شهدای گمنام اندیشیده شده است.

جهانگیری عنوان کرد: همچنین 15 پارک که در گذشته به دست فراموشی سپرده شده بودند، بهسازی شده تا مورد استفاده کاروان‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی قرار بگیرند. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار