تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۶۲۷۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل مرخصی خودروهای پلاک اروند برطرف شد
قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند گفت:با پیگیری انجام شده با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، گمرک ایران و پلیس راهور ناجا، مشکل تعویض پلاک و مرخصی خودروهای پلاک اروند برطرف شد.

عبداله کعبی یکشنبه اظهار کرد: مالکان خودروهای پلاک اروند، برای دریافت مرخصی در ایام تعطلات نوروزی و تعویض پلاک خود به پلاک گذر موقت می توانند در سامانه اینترنتی ترخیص خودروهای اروند، به نشانی www.arvandfreezone.com تقاضای خود را ثبت کنند. 

وی افزود:دارندگان خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند همچنین می توانند تقاضای خود را به شکل حضوری از بعدازظهر روز یکشنبه 27 اسفند در گمرک خرمشهر ثبت، و نسبت به دریافت پلاک گذر موقت اقدام کنند.

قائم مقام منطقه آزاد اروند هفته گذشته گفته بود هنوز تصمیم نهایی برای اعطای مرخصی به خودروهای پلاک اروند گرفته نشده و این مهم منوط به مذاکره با مسئولان کشوری و اعلام نظر آنها است.

بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند دارندگان خودروهای پلاک اروند می توانند از نرم افزار موبایلی اروند خودرو مرخصی خود را ثبت کنند.

مدیر زیر ساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد اروند یکشنبه گفت:مالکان خودروهای پلاک اروند به منظور سهولت و دسترسی آسان می توانند از اپلیکیشن اروند خودرو، استفاده و از پرداخت هزینه اضافه خودداری کنند.

کمال رضایی افزود: نرم افزار اروند خودرو با هدف دسترسی آسان به بخشی از خدمات سامانه مدیریت اطلاعات خودرو منطقه آزاد اروند، جلوگیری از ترددشهری و افزایش رضایتمندی و دسترسی پذیری برای گوشی های تلفن همراه طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

وی گفت: به منظور استفاده از نرم افزار لازم است کد ملی مالک و شماره شناسه ثبت شده در شناسنامه خودرو (کد رهگیری) در صفحه نخست آن وارد شود.

گفتنی است این نرم افزار به رایگان با عنوان اروند خودرو در فروشگاه برنامه های اندرویدی کافه بازار در دسترس است.

خودروهای پلاک اروند که از شهریور 1393 اجازه داشتند در کل خوزستان تردد داشته باشند از بندر خرمشهر که در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده ترخیص می شوند.

منطقه آزاد اروند با مساحت 34 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت است که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
دو روزه میریم تا سه راه خرمشهر که مرکز صدور مرخصی و دریافت پلاک در شهر اهواز هست. توی سامانه هم از یک هفته پیش ثبت نام کردیم. همش میگن پلاک نیست. مردم بسیار زیادی با ماشین هاشون از 7 صبح تا 3 بعد از ظهر میمونن. لطفا اینقدر مردم خوزستان رو اذیت نکنید. اگر میخواید مرخصی بدید پس زودتر بدید که عید رو زهر مارمون نکنید. اگر هم نمیخواید بدید بگید که اینقدر علاف نشیم. ما مردم خوزستان که بیش از 150 روز گردو خاک خطرناک توی هوامون داریم و این همه پول نفت مارو میبرید دلمون میخواد عید رو بریم مسافرت مارو از خودتون بیشتر از این عصبانی نکنید.
علی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۸
0
0
برادر من، چرا تحقیق نکرده خبر منتشر میکنید؟ من هم اپلیکیشن نصب کردم و هم توی خود سایت، روز 22 اسفند درخواست مرخصی دادم و همچنان زده در حال بررسی، به معنای عدم تایید... چند هزار خودرو درخواست مرخصی واسه نیمه اول عید دادن..حتی اگه فرض کنیم امروز پلاک دادن رو شروع کنن، که نمیکنن ، توی یک روز، چن نفر رو میتونن پلاک بدن؟
لطفا این خبر را حذف کنید.. انتشار خبر حل یک مشکل و یک ظلم اشکار، از خود ظلم بدتره به خدا... مافیای ایران خودرو زیبایی و شرکت سایپا ، این کار کثیف رو با دادن رشوه و لابی گری در وزارت صنایع و گمرک اروند انجام دادن تا مردم بیان بنجل هاشون رو بخرن... اما، کوووور خوندن..اگه حتی کلا مرخصی حذف بشه،بعید میدونم هیییچ عقل سالمی، مثلا کیا اپتیما نخره و بره ال نود دنده اتومات بخره... ظلم، پایدار نمیمونه... ایران خودرو، سایپا، ننگ به نیرنگتان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
من یکم اردیبهشت رفتم گمرک خرمشهر گفتن فعلا خبری نیست
:
:
:
آخرین اخبار