تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۲۹۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال خوزستان با 6 غایب به مصاف سیاه جامگان می رود
تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر با 6 غایب به دیدار سیاه جامگان می رود.

آبی های خوزستان که این روزها حال و روز خوبی ندارند و با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کنند، در این هفته از رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال سیاه جامگان خواهند رفت که در قعر جدول بوده و شرایطی مشابه استقلال خوزستان دارند.

در این دیدار دانیال ماهینی، کلودیو جونیور و محمدامین آرام طبع و یعقوب کریمی چهار بازیکن سرشناس آبی ها به‌ خاطر مصدومیت بازی مقابل سیاه جامگان را از دست دادند.

همچنین موسی کولی بالی که در هفته های اخیر به طور نامنظم در تمرینات تیم شرکت کرده بود به دستور کادر فنی جز غایبان بازی با سیاه جامگان است. 

حکیم نصاری هافبک طراح تیم استقلال خوزستان به ‌دلیل سه اخطاره بودن، از حضور در این دیدار محروم است.

تیم استقلال خوزستان که هفته گذشته در مقابل نفت تهران برد خوبی به دست آورد از 25 بازی گذشته خود 23 امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در پله پانزدهم رده بندی جای دارد.

آبی های خوزستان در حالی میهمان تیم سیاه جامگان هستند که این بازی برای 2 تیم پایین جدولی از اهمیت زیادی برخوردار است، استقلال خوزستان در صورت پیروزی برابر نفت احتمال بالا آمدن تا پله سیزدهم را دارد اگر چه نبود 6 بازیکن کار آبی های خوزستان را دشوارتر خواهد کرد.

دیدار بین 2 تیم سیاه جامگان و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر روز جمعه 10 فروردین ماه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار می شود. 
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار