تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۶۳۰۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
55 نفر در تصادفات خوزستان مصدوم شدند
روز جمعه هشت سانحه رانندگی در نقاط مختلف خوزستان به وقوع پیوست که طی آن 55نفر مصدوم شدند.
 مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان گفت: روز جمعه هشت سانحه رانندگی در نقاط مختلف خوزستان به وقوع پیوست که طی آن 55نفر مصدوم شدند.
 
رضا رفیعی اظهار کرد: در نخستین سانحه که در ساعت 13:41 دقیقه در جاده هندیجان-دیلم روی داد یک دستگاه سواری 'ام .وی. ام' واژگون شد که در اثر آن چهار نفر مصدوم شدند.
وی افزود: مصدومان این حادثه پس از امداد رسانی های اولیه به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به سانحه دوم که در جاده لالی-مسجدسلیمان(تونل) روی داد، عنوان کرد: در این سانحه که در ساعت 15:30 دقیقه جمعه روی داد بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت پنج نفر مصدوم شدند که به بیمارستان امید لالی انتقال یافتند.
رفیعی بیان کرد: در حادثه سوم نیز که در ساعت 14:55 دقیقه در خیابان وهابی اهواز روی داد، به دلیل برخورد یک دستگاه پژو206 با یک دستگاه پراید پنج نفر مصدوم شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان بیان کرد: در سانحه دیگر که در ساعت16:15 دقیقه روز جمعه در دارخوین روی داد، چهار نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه سمند مصدوم شدند.
وی تصریح کرد: در سانحه ای دیگر و در برخورد یک دستگاه پژو 405 به گارد ریل در جاده کمربندی اندیمشک 6 نفر مصدوم شدند.
رفیعی ادامه داد: این حادثه که در ساعت 19:8 دقیقه اتفاق اتفاد، هیچ مورد فوتی نداشت.
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان با اشاره به روی دادن تصادف دیگری در شب جمعه گفت: در این حادثه که در ساعت 20:00 در محور رامهرمز - رامشیر روی داد 2 دستگاه پراید با هم برخورد کرده که طی آن هشت نفر مصدوم شدند.
وی تاکید کرد: در هیچ یکی از حوادث رخ داده تاکنون مورد فوتی گزارش نشده است.

**افزایش تعداد مصدومان حادثه تصادف ایسوزو با پراید
مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی خوزستان یادآور شد: همچنین در سانحه رانندگی صبح روز جمعه یک دستگاه ایسوزو با یک دستگاه پراید در جاده اندیکا به لالی 23 نفر مصدوم و پنج نفر کشته شدند.
از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون 31 نفر در نقاط مختلف خوزستان در سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار