تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول خبر داد:
اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه دزفول
 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول گفت: طرح آرامش بهاری در ۱۴ بقعه متبرکه و تفریحگاه ساحلی علی کله دزفول در حال برگزاری است.

حجت الاسلام مجتبی خمیدی اظهار کرد: با توجه به رسیدن ایام نوروز، همزمان با سراسر کشور طرح آرامش بهاری از اول فروردین ماه در ١٤ بقعه متبرکه شهرستان به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در تفرجگاه ساحلی علی کله نیز در حال اجرا است، افزود: طرح آرامش بهاری شامل برپایی خیمه های مختص کودکان و نوجوانان، غرفه های پرسش و پاسخ، مشاور خانواده، همه واقف باشیم و مشاور خانواده است که همه روزه پذیرای مردم و مسافران نوروزی است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه دزفول در ادامه در خصوص برنامه های ویژه این طرح در تفریحگاه ساحلی علی کله توضیح داد: هر روز در کنار خیمه های معرفت نماز جماعت برگزار می شود و پس از برگزاری نماز مغرب و عشا مراسم و جشن شاد و پر نشاطی برای خانواده ها و به ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می شود که با استقبال بسیار خوب مردم نیز مواجه شده است.

حجت الاسلام خمیدی گفت: از اهداف این طرح می توان به  ارتباط با خانواده ها به منظور پاسخگویی به مسائل و مشکلات و رفع شبهات اعتقادی و دینی، ارتباط با نسل جدید به منطور آموزش تعالیم دینی و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و کمک به رفع مشکلات خانودگی توسط کارشناسان روحانی مستقر در غرفه ها اشاره کرد.

وی یادآور شد: به منظور اجرای این طرح ١٥ روحانی مبلغ از شهرستان قم به دزفول سفر کرده اند.



مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار