تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۶۳۱۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
مدارس ۱۴ و ۱۵ فروردین تعطیل نخواهند بود
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت:مدارس به صورت رسمی از روز ۱۴ فروردین دایر خواهند بود و به هیچ‌وجه روز۱۴ و ۱۵ تعطیل نیست.

دکتر محمد تقی‌زاده صبح امروز ضمن تکذیب و شایعه خواندن تعطیلی مدارس در روز ۱۴ و ۱۵ فروردین، اظهار کرد: مدارس به صورت رسمی از روز ۱۴ فروردین دایر خواهند بود و به هیچ‌وجه روز۱۴ و ۱۵ تعطیل نیست.

 وی افزود: با توجه به اینکه از آغاز سال تحصیلی تا قبل از تعطیلات نوروزی، ۱۶ روز به دلیل پدیده گردوغبار مجبور به تعطیلی مدارس شدیم به همین دلیل لازم می دانیم از تمامی روزهای باقی‌مانده استفاده کافی کنیم.

وی عنوان کرد: این دستور را با تاکید ویژه به تمامی مدیران نواحی مختلف آموزش ‌و پرورش ابلاغ کرده‌ایم و همچنین بازرسین ارزیابی عملکرد اداره کل از روز۱۴ فروردین در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

تقی‌زاده گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم که روزهای پایانی سفر خود را مدیریت کنند تا فرزندانشان از روز ۱۴ فروردین با نشاط کامل در کلاس درس حضور داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان افزود: لازم است که خانواده‌ها اخبارتعطیلی مدارس را از منابع موثق و رسمی پیگیری نمایند و اخبار کذب و شایعه را به راحتی قبول نکنند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
Parmis
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
ما معلما از رفتن می ریم امروز هیچ دانش آموزی مدرسه نیومد پس این قد جار نزنید فقط به معلما استرس وارد می کنید.....اون قد وظیفه نشناس نیستیم
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
ما هم بچه هامون رو نمیفرستیم مدرسه
چه تعطیل کنین و چه نکنین
شما اگه دلتون برای اوضاع تحصیلی بچه هامون میسوزه و به فکرشون هستین
برین از بودجه ریزگردها بخشی رو بگیرین و بدین به معلمین و صدا و سیما که بیان برای بچه ها تو تلویزیون تدریس کنن که همه استفاده کنن و مجبور نباشن پنجشنبه و جمعه و وقت و بی وقت بگن بچه ها بیان مدرسه
ها واله ....
:
:
:
آخرین اخبار