تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
/هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال/
فولاد همچنان به دنبال کسب سهمیه/ادامه تلاش شاگردان ویسی برای بقا در لیگ
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد به مصاف حریفان خود می روند
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال کشور تیم های نفت آبادان، استقلال خوزستان و فولاد به مصاف حریفان خود می روند.

تیم های نفت آبادان و استقلال خوزستان در دیداری خانگی به ترتیب رو در روی تیم های پیکان و گسترش فولاد قرار می گیرند و فولاد میهمان تیم پارس جنوبی جم است.

نفت آبادان – پیکان

نتایج این فصل نفت به گونه‌ای بوده که در منطقه امن جدول قرار گرفته است و نه ترس سقوط دارد و نه رویای کسب سهمیه لیگ قهرمانان. این تیم سال 97 را با تساوی برابر گسترش فولاد آغاز کرد و اینک در هفته بیست و هفتم تیم آقا معلم یعنی پیکان را رو در روی خود می بیند.

پیکان هفته گذشته موفق شد تیم سپاهان را که امسال اصلا در حد انتظار ظاهر نشده است، از پیش رو بردارد تا همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشد. پیکانی ها برای امیدواری بیشتر نسبت به این مهم، نیاز مبرم به سه امتیاز بازی با نفت آبادان دارند و البته نفتی ها که می خواهند با جایگاه تک رقمی لیگ را به پایان برسانند در این بازی خانگی نمی خواهند تن به شکست دهند. مطمئنا دو تیم بازی جانداری از خود نشان خواهند داد.

دیدار دو تیم نفت و پیکان از ساعت 19 روز پنج شنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود.

استقلال خوزستان – گسترش فولاد

شاگردان ویسی سال 97 را با برد نوبرانه برابر تیم سیاه جامگان آغاز کردند تا همچنان به بقا در لیگ برتر امیدوار باشند. استقلالی ها که تجربه قهرمانی در لیگ برتر و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه خود دارند، اگرچه در فصل جاری با توجه به مشکلات پیش رو عملکرد مناسبی نداشتند ولی در چهار دیدار باقی مانده با چنگ و دندان به دنبال حفظ تیم در لیگ هستند.

استقلالی ها که خوب می دانند در واقع چهار فینال سخت را برای ماندن در لیگ برتر پیش رو دارند، باید از دیدار برابر گسترش فولاد که امسال عملکرد نسبتا خوبی داشته است نیز با امتیاز خارج شوند. مطئنا دو تیم استقلال خوزستان و گسترش فولاد بازی آسانی برابر هم نخواهند داشت و این دیدار می تواند جذاب و دیدنی باشد.

استقلال خوزستان از ساعت 17 روز جمعه در غدیر به مصاف تیم گسترش فولاد خواهد رفت.

پارس جنوبی – فولادخوزستان

فولادی ها که تا اواسط نیم فصل دوم در رتبه دوم جدول قرار داشتند با کسب دو تساوی و سه شکست پیاپی به رتبه هفتم جدول رده بندی سقوط کردند، البته برد این تیم در هفته بیست و ششم برابر پدیده باعث شد، ضمن صعود یک پله ای این تیم در جدول، آن ها همچنان به کسب سهمیه آسیایی امیدوار باشند.

فولاد در ادامه این مسیر سخت برای حضور در آسیا در هفته بیست و هفتم لیگ، تیم پارس جنوبی را پیش رو دارد؛ شاگردان تارتار در نیم فصل اول و تا پیش از دیدار با فولاد برابر هیچ حریفی تن به شکست نداده بودند و فولادی ها اولین تیمی بودند که شکست را به پارس جنوبی تحمیل کردند.

دیدار مجدا این دو تیم با توجه به انگیزه فولاد برای کسب سهمیه آسیایی و شکست مجدد پارس جنوبی و همچنین تلاش شاگردان تارتار برای جبران شکست در نیم فصل اول و امیدوار ماندن در کورس رقابت برای کسب سهمیه، می تواند بسیار دیدنی و جذاب باشد.

فولاد از ساعت 19 روز جمعه میهمان تیم پارس جنوبی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار