تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لیگ دسته یک فوتبال؛
پیروزی نفت مسجدسلیمان، شکست شهرداری ماهشهر
2 تیم نفت‌ مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته بیست و نهم رقابت‌ های لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر حریفان خود به میدان رفتند که حاصل آن یک پیروزی و یک شکست بود.

تیم نفت مسجدسلیمان عصر روز چهارشنبه در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر، میزبان تیم برق جدید شیراز بود که با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار پیمان میری در دقایق 44 و 63 و میلاد خدایی اصل در دقیقه 83 گل های تیم نفت مسجدسلیمان را به ثمر رساندند تا این تیم همچنان صدرنشین بلامنازع رقابت های لیگ یک باشد.

شاگردان محمود فکری (تیم نفت مسجدسلیمان) در این فصل از رقابت ها از 30 بازی خود، 17 برد، چهار باخت و 9 تساوی کسب کرده اند و هم اکنون با کسب 60 امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارند. 

تیم شهرداری ماهشهر دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم ایرانجوان بوشهر رفت که با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد.

شاگردان مرزبان(تیم شهرداری ماهشهر) در صورت پیروزی در این بازی می توانستند یک پله در جدول صعود کنند اما با گلی که در دقیقه 74 توسط مسعود نظرزاده (بازیکن ایرانجوان) دریافت کردند همچنان در جایگاه قبلی خود باقی ماندند.

تیم شهرداری ماهشهر از 30 بازی خود تاکنون 12 باخت، 9 برد و 9 تساوی کسب کرده و با احتساب 36 امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.

فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با به ثمر رساندن 14 گل در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.

2 تیم نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته سی و یکم رقابت‌ های لیگ دسته اول روز سه شنبه 21 فروردین به ترتیب به مصاف تیم های اکسین البرز و آلومینیوم اراک می روند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار