تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل پشتیبانی آموزش‌ و پرورش اعلام کرد:
جزئیات اجرای یک هفته‌ای طرح «نوروزبانان بی نوروز»
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان بازنشسته هم مانند فرهنگیان شاغل و دانش‌آموزان مشمول طرح «نوروزبانان بی نوروز» هستند.

گودرز کریمی فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش درباره طرح «نوروزبانان بی نوروز»، اظهار داشت: این طرح از 21 فروردین لغایت 27 فروردین ماه امسال برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای استفاده از این طرح به مسئولان تعاون در ادارات مناطق و شهرستان های آموزش‌ و پرورش مراجعه کرده و شهر مورد نظر را تعیین می کنند.

کریمی فر اضافه کرد: اطلاعات از ادارات به صورت آنلاین به وزارت آموزش‌ و پرورش و از وزارتخانه در اسرع وقت به سازمان گردشگری جهت معرفی برای اسکان در هتل ها ارسال خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه تخفیف 80 درصدی مشمول رستوران نخواهد شد، گفت: برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح، مرخصی از قبل پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: فرهنگیان بازنشسته هم می توانند از این طرح استفاده کنند.

پیش از این، الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح «نوروز بانان بی نوروز» در راستای توجه به منزلت اجتماعی فرهنگیان، ارتقای طیب خاطر و حمایت از خانواده‌های تمام کسانی که نتوانسته‌اند به دلایل مختلف در سفرهای نوروزی، مکانی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کنند، با تخفیف ویژه در راستای تقویت و توسعه گردشگری و صنعت توریسم برای اولین بار به عنوان بسته  رفاهی، به مورد اجرا خواهد گذاشت.

 وی افزود: وزارت آموزش و پرورش در راستای مساعدت و مشارکت رفاهی به دانش‌آموزانی که قصد سفر به همراه خانواده‌ها داشته باشند، ضمن اعطای مرخصی تحصیلی، فرصت بهره مندی و استفاده از تخفیف 80 درصدی را به منظور اقامت در مراکز رفاهی و هتل‌های 3 تا 5 ستاره را تقدیم اولیا خواهد کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار