تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۳۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باقری‌نیا: استقلال خوزستان با دوری از حواشی در لیگ می‌ماند
سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اگر مجموعه استقلال خوزستان از حواشی دوری کند، این تیم در لیگ برتر باقی خواهند ماند. 

عبدالمجید باقری‌نیا در خصوص شرایط حساس استقلال خوزستان در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر کشور و تلاش این تیم برای بقا در لیگ، اظهارکرد: به تبع شرایط اقتصادی حاکم بر تمام باشگاه‌ها و کشور، استقلال خوزستان نیز در واقع زخم‌خورده همین شرایط است. کارخانه بزرگی مانند گروه ملی امسال گرفتاری‌هایش بیشتر از وضعیت اقتصادی کشور بود و استقلال خوزستان هم به عنوان بخشی از این شرکت با این گرفتاری‌ها دست به گریبان بود.

وی بیان کرد: البته تیم فوتبال استقلال خوزستان، فصل گذشته نیز با این مشکلات مواجه بود ولی توانست هم در لیگ ایران و هم در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی کسب کند و شاید همه انتظار داشتند این تیم به عنوان قهرمان لیگ برتر بهتر از این نتیجه بگیرد ولی به نظر من با توجه به این شرایط بسیار خوب کار کرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان‌کرد: این تیم امسال کار خود را در شرایط سختی آغاز کرد؛ استانداری و گروه ملی با نشست‌هایی که داشتند وعده کردند که به این مجموعه کمک کنند و به همین صورت هم کار آغاز شد ولی هرچه پیش رفتیم، کار سخت شد و اولین مشکلی که پیش آمد، این بود که برای باشگاه استقلال خوزستان به صورت صحیح برآورد هزینه نشد.

وی ادامه داد: قراردادهایی بسته شد که توانایی پرداخت آن از چنین باشگاهی برنمی‌آمد. این تیم کار خود را بد شروع کرد، بد ادامه داد و تاکنون نیز به همین صورت ادامه دارد. به نظر من با توجه به این‌که مربیان و بازیکنان استقلال خوزستان می‌دانند که شرایط امروز تیم به این صورت است باید تیم را آبرومندانه به پایان فصل برسانند و بعد از آن هر کدام از آن‌ها می‌تواند با توجه به این‌که قانون از آن‌ها حمایت می‌کند، حق و حقوق خود را دریافت کنند.

باقری‌نیا عنوان کرد: به هر حال وضعیت استقلال خوزستان مشخص است و به نظرم این مجموعه باید خیلی بهتر از این به کار خود ادامه دهد؛ یک روز مدیرعامل طی مصاحبه‌ای سرمربی تیم را زیر سؤال می‌برد و بعد هم بلافاصله سرمربی در یک مصاحبه تمام مجموعه را زیر سؤال می‌برد و خودش را با مدیران استان درگیر می‌کند. که این موارد برای استقلال خوزستان خوب نبوده و نیست.

وی بیان کرد: در حال حاضر در کنار بد نتیجه گرفتن استقلال خوزستان، حریفان ته جدولی آن‌ها نیز بد نتیجه می‌گیرند و این شانس این تیم بوده است. سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده است و آقای ویسی و مجموعه این تیم باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا تیم در لیگ بماند. به نظرم اگر این تیم سه تا چهار امتیاز دیگر جمع کند، می‌تواند در لیگ باقی بماند. هر چند نباید به این موضوع بسنده کند.

پیشکسوت فوتبال خوزستان ادامه داد: در جایی شنیدم یکی از مربیان استقلال خوزستان گفته است که تیم سقوط نمی‌کند. زیرا قرار است از یکی از تیم‌‌ها شش امتیاز کسر شود و من می‌گویم که نباید به این امیدها کار کرد. استقلال خوزستان با جوانان خود، توانایی جمع‌آوری امتیازات لازم و ماندن در لیگ را دارد و این را هم نشان داده است. امیدوارم به همین صورت هم شود.

وی بیان کرد: من مطمئنم تمام خوزستانی‌ها علاقه‌مند به کمک به استقلال خوزستان هستند و امیدوارم این مجموعه کمی همت کند تا این تیم و آبروی خودشان را نگه دارند که می‌توانند این کار را انجام دهند. اگر استقلالی‌ها از حواشی دوری کنند، در لیگ برتر باقی خواهند ماند.

باقری‌نیا با اشاره به بازی روز گذشته استقلال خوزستان برابر گسترش فولاد که با شکست نماینده استان به پایان رسید، گفت: استقلال سه امتیاز بسیار شیرین را دو دستی به حریف خود تقدیم کردند. من وقتی 90 دقیقه بازی را دیدم، به این نتیجه رسیدم که استقلال هیچ بازی را راحت‌تر از این دیدار برای پیروزی نداشت. یک سری انتظارات هم وجود دارد که بازیکنان برآورده نمی‌کنند و به نظرم باید آقای ویسی و کادر فنی کمی بیشتر سخت بگیرند و ببیشتر انگیزه نشان دهند. بازیکنان نیز باید تلاش بیشتری را برای حفظ تیم انجام دهند. استقلال خوزستان قطعا می‌تواند در لیگ برتر باقی بماند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار