تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۶۳۳۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افزایش ۲۵ درصدی قیمت برنج در سال جدید
رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان از افزایش ۲۵ درصدی قیمت برنج خبر داد و گفت: این قیمت نسبت به دو ماهه آخر سال قبل محاسبه شده است.

جلیل علی‌محمدی امروز اظهار کرد: طی روز‌های گذشته بازار به نسبت ثابت بوده و روز‌های آرامی را سپری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش خرید‌های نوروزی بازار جهش خوبی داشت، گفت:، اما پس از پایان تعطیلات قیمت‌ها ثابت بوده و همچون گذشته است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت‌های سال جدید با تغییراتی که در حقوق کارگر شده است، خیلی تغییر نکرده است، افزود: بازار خوب بوده و تنش خاصی نداشته است.

علی‌محمدی با بیان اینکه تنها جهش صورت گرفته مربوط به برنج با ۲۵ درصد بوده است، تصریح کرد: البته منظور از افزایش قیمت برنج، برنج خارجی است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت قیمت برنج از ۵۵ هزار تومان یعنی کیلویی ۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ۷ هزار و ۷۰۰ تومان رسیده است، اضافه کرد: برنج ایرانی نیز پنج تا ۱۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس اتحادیه خواربار و لبنیات‌فروشان زنجان با بیان اینکه قیمت‌های قطعی محصولات هفته آینده مشخص می‌شود، اضافه کرد: البته در این مدت قیمت لبنیات و حبوبات و کره افزایش نداشته و تنها برخی از شرکت‌ها اقدام به افزایش قیمت ماست و دوغ کرده بودند.

وی ادامه داد: البته برخی از فروشگاه‌ها نیز برای جلب مشتری یک سری آفر‌هایی پیشنهاد کرده و بر این اساس اقدام به فروش می‌کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار