تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۶۳۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمعی از کارکنان بهداشت خوزستان خواستار تمدید قرارداد شدند
جمعی از کارکنان مراکز خدمات جامع سلامت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز شنبه با تجمع در این دانشگاه خواستار بازگشت به کار و تمدید قرارداد خود شدند.

جمعی از کارکنان بهداشت خوزستان خواستار تمدید قرارداد شدند

یکی از این افراد اظهار کرد: در سال 1394 با شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی اهواز به صورت شرکتی بر سر کار آمدیم. 

وی که خواست نامش در خبر ذکر نشود افزود: دی ماه گذشته از طرف دانشگاه اعلام شد که بودجه نداریم و باید تعدادی از نیروهای این مراکز تعدیل شوند.

وی بیان کرد: به استانداری و امام جمعه اعتراض کردیم و خواستار حذف نیروها بر اساس عملکرد شدیم و قرار شد به جز تعدادی از نیروهای حذف شده، نیروی دیگری حذف نشوند.

وی گفت: 28 اسفند امسال در یک دستورالعمل از طرف وزارت اعلام شد که سمت مدیر اجرایی حذف می شود. 

وی اظهار کرد: اما در آن دستور العمل توضیح داده شده است طبق ماده هفت، مراکزی که راه اندازی و برون سپاری شدند می توانند طبق دستورالعمل گذشته سرکار باشند و مراکز تازه تاسیس شوند و بر اساس نیروی انسانی جدید و فضای فیزیکی سرکار باشند. 

او بیان کرد: از ششم فروردین ماه اعلام کردند بر سر کار حاضر نشویم و به عنوان امور عمومی جایگزین برایمان تعیین کرده اند.

وی افزود: امروز در دانشگاه با دکتر نظری، رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ملاقات کردیم و قرار شد با استاندار برای تامین بودجه مذاکره شود. 

رئیس مرکز بهداشت خوزستان در این خصوص اظهار کرد: ابلاغ ساختار جدید مراکز بهداشت و تغییر در برخی ضوابط تعیین نیروی انسانی مورد نیاز مراکز خدمات جامع سلامت و همچنین اتمام قرارداد این نیروها در پایان سال 1396 از جمله دلایل اصلی تعدیل این نیروها است.

شکرالله سلمان زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ملزم به اجرای دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت بهداشت است و در صورت اجرا نکردن تخلف کرده است.

وی بیان کرد: همچنین کمبود منابع مالی نیز یکی دیگر از دلایل تعدیل این نیروها می باشد به طوریکه پرداخت حقوق و مزایای این نیروهای در ماه های پایانی سال 96 با مشکل مواجه شده بود.

سلمان زاده گفت: نیروهای تعدیل شده علاوه بر مدیران اجرایی مراکز جامع خدمات سلامت، شامل تعدادی از کارشناسان تغذیه، سلامت روان و سرایدار نیز هستند.

در حال حاضر 68 مرکز خدمات جامع سلامت در شهرهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز فعال هستند که با توجه به تغییر ساختار نیروی انسانی این مراکز، 80 نفر در لیست تعدیل هستند.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
1
در دانشگاهی که در طی دوسال شش بار مدیرمنابع انسانی آن تغییر می کند، نیروی انسانی و رسیدگی به خواسته ها ومطالبات آن چه معنایی دارد؟
:
:
:
آخرین اخبار