تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
علی فیروزی: شرایط فعلی نفت آبادان می تواند نوید روزهای خوب باشد
علی فیروزی: شرایط فعلی نفت آبادان می تواند نوید روزهای خوب باشدسرمربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که امسال نفت برخلاف سال‌های قبل که برای سقوط نکردن به لیگ یک تلاش می کرد، در جایگاهی قرار دارد که مردم دیگر آن استرس را ندارند، گفت: این می‌تواند نوید خوبی باشد. 

علی فیروزی در خصوص عملکرد نفت آبادان در فصل جاری لیگ برتر کشور، اظهارکرد: برخلاف سال‌های قبل که نفت برای سقوط نکردن به لیگ یک تلاش می کرد، امسال تیم در جایگاهی قرار گرفت که مردم استرس سقوط و ماندن تیم در لیگ آن هم در روزهای پایانی را ندارند که این می‌تواند نوید خوبی باشد تا در سال‌های آینده با برنامه‌ریزی بهتر و ساختارسازی بسیار خوب، این تیم در حد نام آبادان و مردم این شهر ظاهر شود.

وی بیان کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی خوبی که برای نفت آبادان صورت می‌گیرد، تیم بتواند فصل آینده موفق به کسب سهمیه آسیایی شود. نفت امسال هم از طریق جام حذفی می‌توانست به سهمیه آسیایی برسد و کار بزرگی انجام دهد که متاسفانه آن اتفاقات و ناداوری‌هایی که رخ داد، مانع از رسیدن تیم به فینال جام حذفی شد.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مردم از عملکرد تیم راضی هستند و باتوجه به علاقه مندی مردم به نفت آبادان باید دست به دست هم دهیم تا تیم در ادامه لیگ به جایگاه بهتری دست پیدا کند و به آن شخصیت واقعی که مردم ایران انتظار آن را دارند، برسد. من به شخصه انتظارم از تیم خیلی بیشتر از این‌ها بود ولی اینکه امسال برخلاف دوره‌های گذشته استرس سقوط را نداریم، می‌تواند نکته مثبتی باشد تا فصل آینده لیگ را بهتر شروع کنیم.

وی عنوان کرد: اکنون که خیال‌مان از ماندن در لیگ برتر راحت است، می‌توانیم با برنامه بهتر، تیم قوی‌تری را برای فصل آینده ببندیم تا جوابگوی انتظار مردم آبادان و ایران باشد. سال‌های قبل تیم آرامش نداشت اما امسال توانست با داشتن این مهم نتایج بهتری کسب کند. امیدوارم نفت آبادان در ادامه نیز موفق باشد و این مهم آروزی قلبی من است.

فیروزی در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد صحبت فراز کمالوند که صراحتا اعلام کرده است، فصل آینده در این تیم نخواهد ماند و آیا این موضوع می‌تواند باعث متزلزل شدن نفت آبادان در فصل آینده شود؟ گفت: امیدوارم کمالوند و تمام مجموعه کنار هم باشند و ضمن حفظ همین مجموعه، تیم برای فصل آینده تقویت شود تا سال آینده جایگاه خوبی در لیگ برتر به دست آورد. تمام آرزوی من این است که این مجموعه کنار هم کار کند.

وی افزود: همچنین بازیکنان برزیلی نیز توانستند انتظارات را برآورده کنند و اگر سال آینده چند بازیکن خوب ایرانی هم به این مجموعه اضافه شود، من فکر می‌کنم فصل آینده بتوانیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشیم. از این که کمالوند می‌خواهد برود یا بماند، اطلاعی ندارم. من یک مربی هستم و آرزوی من این است که هیچ مربی از تیمش نرود یا اخراج نشود.

این مربی فوتبال گفت: به هر حال برای هر کاری باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و با توجه به این که تمام مردم منتظر نتایج تیم نفت آبادان هستند، این موضوع ما را مجبور می‌کند که با یک برنامه‌ریزی صحیح و قوی‌تر نسبت به فصل جاری، جوابگوی عاشقان فوتبال آبادان در فصل آینده باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر شرایط و امکانات بهتری پیش روی نفت آبادان بود، این تیم می‌توانست امسال از طریق لیگ برتر سهمیه آسیایی را کسب کند؟ عنوان کرد: با توجه به شروع مسابقات و نفراتی که جذب شده بود، این انتظار وجود داشت که سهمیه آسیایی را کسب کنیم اما گاهی مواقع اتفاقاتی همچون دو کارته شدن یکی دو بازیکن اصلی رخ می‌دهد که همین موضوع در روند کار تاثیر می‌گذارد.  به هر حال با یارگیری که تیم داشت و همچنین نتیجه‌گیری ابتدای فصل و به ویژه پیروزی برابر تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس، مردم جایگاه نفت را خیلی بهتر از این می‌دیدند، هر چند اکنون نیز از جایگاه خوبی برخوردار است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار