تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۱۶۳۳۹۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستور جهانگیری برای بررسی افزایش ۵۰درصدی فوق‎العاده حقوق دولتی‌ها +سند
بعد از افزایش ۵۰درصدی امتیازات فصل دهم در حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و ۳۵درصدی کارمندان وزارت کشور، معاون اول رئیس‌جمهور با بررسی افزایش ۵۰درصدی فوق‌العاده حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هیئت دولت موافقت کرد.

محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چندی پیش در نامه‌ای به  اسحاق جهانگیری معاون اول  رئیس جمهور، در  اعتراض به نابرابری حقوق در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد که حقوق برخی از دستگاه‌ها مانند  امور مالیاتی و قضائی 50 درصد و وزارت کشور 35 درصد افزایش یافته است و با توجه به نقش این وزارتخانه در تأمین امنیت غذایی کشور  افزایش 50درصدی امتیازات مربوط به فصل دهم، در حقوق کارکنان این وزارتخانه در سال جاری را خواهان شد.

بنابراین گزارش، افزایش نامتعارف و به‌قول محمود حجتی محرمانه حقوق در برخی دستگاه‌ها در حال رواج به سایر دستگاهها است.

در حالی که موضوع افزایش حداکثر 19درصدی حقوق کارگری برای سال 97 میان نمایندگان کارفرمایان و کارگران در حال کش‌وقوس است، کاظم چهره‌گشا رئیس دفتر معاون اول رئیس‌جمهور در نامه‌ای مشترک به انصاری رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و نوبخت رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور، از پی‌نوشت جهانگیری بر نامه حجتی و موافقت با طرح افزایش 50درصدی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هیئت دولت، خبر داد.

دستور جهانگیری برای بررسی افزایش ۵۰درصدی فوق‎العاده حقوق دولتی‌ها +سند
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
afshin
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
باسلام واحترام كارخوبي است خواهشمنداست افزايش حقوق كاركنان دولت (50 درصد) شامل مستمري بگيران و بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي نيز گردد تا نشان داده شود كه اينان نيز فراموش نشده و نمي شوند . با تشكر
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
0
با سلام و ارزوی سالی پر بار برای همگان .
به گمانم این روش که برخی وزارت خانه ها با نفوذ وزیر ان در هیت دولت خواست های کارکنان خود را اینگونه مطالبه می کند اصلا شایسته نظام اسلامی نیست زیرا در کل باعث ایجاد رانت مدیریتی می شود و حقوق بسیاری از کارکنان خدوم دولت نادیده گرفته می شود متاسفانه یک بام چند هوا بودن در پرداخت حقوق مدت مدیدی است که بدنه ی دولت را به لرزه در اورده است و ظاهر امر نشان می دهد که قانون هماهنگ پرداخت که سال هاست که اجرایی شده به ملکه ظهور نمی رسد امید است دولت محترم تدبیر و امید با نیک اندیشی به فکر اجرای صحیح قانون باشد .
اسد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
ایا افزایش حقوق کارکنان طبق قانون لایحه هماهنگ کارکنان دولت نیست؟؟؟؟ پس چرا هر سازمان ساز خودش را می زند وناعدالنی که از اول بوده دوباره تجدید بنا میشود خدا از تان نگذره که در حق بعضی ها اجحاف می کنید
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
0
مگه بقیه کارمندان آدم نیستن و تو این مملکت زندگی نمیکنن؟
ای چه وضعشه آخه؟
خوزستانی ها باید از همه بیشتر بگیرن که تو ای خراب شده دارن کار میکنن.
ای حق همه ما مردم اینجاس نه بقیهشهرهای خوش نشین و آب و هوای خویی دارن
ای حق ماست که اینجا داریم کار میکنیم با ریز گرد و طوفان خاک و بارون گل و هوای بالای 50 درجه
خدا لعنت کنه هر کی میتونه کار ی کنه و نمیکنه
:
:
:
آخرین اخبار