تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۴۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ریيس هيات خوزستان تاکید کرد:
لزوم توسعه گلف با همکاری آموزش و پرورش
آموزش و پرورش برخی از رشته‌های ورزشی را به منظور آموزش در بين مدارس ابتدايی در دستور کار خود قرار داده است كه مي‌طلبد رشته گلف نيز جزو رشته‌های ورزشی پايه مدارس قرار گيرد
لزوم توسعه گلف با همکاری آموزش و پرورشرییس هیات گلف خوزستان گفت: آموزش و پرورش برخی از رشته‌های ورزشی را به منظور آموزش در بين مدارس ابتدايی در دستور کار خود قرار داده است كه مي‌طلبد رشته گلف نيز جزو رشته‌های ورزشی پايه مدارس قرار گيرد. 

رضا علیجانی با بیان این‌که بدون شک توسعه همه جانبه رشته گلف بدون همكاری و تعامل آموزش و پرورش امكان‌پذير نيست، اظهارکرد: باتوجه به این‌که برخی از رشته‌های ورزشی در دستور کارآموزش و پرورش قرار گرفته است، می‌طلبد رشته گلف نيز جزو رشته‌های ورزشی پايه مدارس قرار گيرد که این مهم به توسعه گلف استان نیز بسیار کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش نیز بايد انجام مسابقات خود را با تقويم ورزشی هيات استان و هیات‌های  شهرستانی هماهنگ كند تا بتوان به صورت منسجم و يكپارچه برای توسعه اين رشته در استان تلاش كرد. 

رییس هیات گلف خوزستان در ادامه درباره حضور تیم بانوان استان در  دور برگشت لیگ دسته یک بانوان کشور، گفت: دور برگشت این رقابت‌ها ازدوم تا چهارم اردیبهشت ماه سال جاری در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که مسوولان برگزاری مسابقات فدراسیون داشته‌اند، اسکان تیم‌هایی که از استان‌های مختلف حضور خواهند داشت، در محل هتل آکادمی المپیک است.

وی بیان کرد: امیدوارم خوزستان بتواند در رقابت‌های امسال عملکرد بهتری در مقایسه با سال‌های گذشته داشته باشد، البته با توجه به شرایطی که در دور رفت برای تیم خوزستان رقم خورد، مدعی کسب مقام دوم یا سوم این دوره از مسابقات هستیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار