تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۴۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:
کشف 63 قبضه سلاح غیرمجاز در 7 روز گذشته در خوزستان
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 63 قبضه سلاح  غیر مجاز در عملیات‌های پلیس طی هفت روز گذشته در سطح استان خوزستان خبر داد. 

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده گفت: با برنامه‌ریزی‌های مناسب و ارائه راهکارهای اجرایی، در راستای ارتقای امنیت عمومی استان در زمینه برخورد با عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز دستورات عملیاتی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ابلاغ گردید.

وی افزود: پلیس امنیت عمومی با تلاش مستمر در مرکز استان(اهواز) وشهرستان‌های آلوده به سلاح در استان خوزستان در هفت روز گذشته طی چندین عملیات پی در پی موفق به شناسایی و دستگیری 56 نفر از عاملین تیراندازی‌های غیرمجاز و دارندگان سلاح غیرمجاز شدند.

سردار عباس‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه از محل اختفای متهمان تعداد 49 قبضه سلاح شکاری و 14 قبضه سلاح جنگی، جمعا تعداد 63 قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز و 295 عدد فشنگ مربوطه کشف شد، افزود: متهمان به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی سطح استان معرفی گردیدند. 

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: نیروی انتظامی استان مصمم است بادارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عوامل تیراندازی‌ها در هر شرایط برخورد قانونی و قاطع داشته باشد. دستگیری و کشفیات سلاح‌های غیرمجاز در طول یک هفته قبل از اين طرح با كشف 140 قبضه سلاح شكاري و جنگي غيرمجاز و دستگيري 82 نفر، موید عزم جدی پلیس است و این روند تا پایان سال با همکاری مردم خوب و شریف استان ادامه خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار