تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۶۳۴۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پارکهای آبادان به امکانات بازی بدمینتون تجهیز می‌شوند
رییس هیات بدمینتون آبادان با اشاره به ضرورت تشویق فرهنگ ورزشی بین خانواده ها و نشاط آوری در شهروندان گفت : به زودی پارک های آبادان به امکانات بازی بدمینتون از قبیل پایه های تور و خط کشی تجهیز می شوند.

محمود نواصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بابیان اینکه خوزستان مهد بدمینتون ایران است اظهار کرد : با شروع فعالیت هیات بدمینتون آبادان تیم های این ورزش ساماندهی و 600درصد رشد جذب بازیکن داشته است.

رئیس هیات بدمینتون آبادان با اشاره به جذب تیم‌های بدمینتون به این هیات ادامه داد: بدمینتون آبادان در قسمت آقایان پس از 40 سال تشکیل شد و در حوزه بانوان نیز برنامه‌ریزی به گونه‌ای انجام شد که تیم دوم بانوان نیز تشکیل و به صورت رسمی آغاز به کار کند.

نواصر اجرای مسابقات را بخشی از مولفه‌های یک هیئت پویا و فعال عنوان کرد و گفت: در طول چهار ماه از آغاز فعالیت این رشته ورزشی ، چهار مسابقه در هیات بدمینتون آبادان برگزار شد که این موضوع برای اولین بار در تاریخ این هیات رخ می‌دهد.

وی به حضور در جشنواره ورزشی تفریحی منطقه آزاد اروند اشاره کرد و گفت: در جشنواره ورزشی تفریحی منطقه آزاد اروند، کارت عضویت افتخاری به «صادق عبدالخضر عساف»، مدیرکل ورزش و جوانان استان بصره کشور عراق اهدا شد و این اتفاق مهم استقبال گرم هیات عراقی را در پی داشت.

رئیس هیات بدمینتون آبادان از راه اندازی موزه بدمینتون آبادان گفت و ادامه داد : هیات بدمینتون شهرستان آبادان برای اولین بار از بین هیات‌های ورزشی همه رشته‌های خوزستان اقدام به تشکیل کمیته گردشگری کرد و در صدد هستیم در آینده چنانچه حمایت‌های مطلوبی صورت گیرد ، موزه بدمینتون آبادان را راه‌اندازی کنیم.

رئیس هیات بدمینتون آبادان از ایجاد طرح‌های تشویقی ورزشی خبر داد و عنوان کرد: به اقتضای مناسبت‌ها طرح های تشویقی مناسبی برای جذب بازیکن اجرا می‌شود که می‌توان به طرح عیدانه اشاره کرد که در این طرح به صورت تشویقی چند جلسه رایگان برای ورزشکاران این رشته در نظر گرفته می شود .

نواصر تصریح کرد: ادارات آبادان برای جذب مربی و یا راه‌اندازی رشته بدمینتون حتما با این هیات هماهنگی های لازم را انجام دهند تا از طریق مراحل قانونی مربی جذب شود .

بازی بدمینتون از جمله بازی های 2 نفره ورزشی است که با راکت و توپ پردار در سالنهای سرپوشیده اجرا می شود و برای اولین بار در هند اجرا شد و پس از آن به انگلستان برده شد. 

بازی بدمینتون سرعتی بوده و نیازمند استقامت، دقت، تعادل و تصمیم گیری‎های بسیار سریع می‎باشد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار