تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۶۳۴۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
270 هزارتن خاکبرداری با تخریب پل شوش انجام شد
شهردار شوش گفت: با تخریب سازه تقاطع ورودی شهر شوش 120 هزار مترمکعب معادل 270 هزار تن عملیات خاکبرداری انجام شده است.

یوسف زمانی اصل روز دوشنبه با بیان اینکه شهرداری شوش به تعهد خود در خصوص تخریب این سازه انجام داده و از این به بعد وظیفه سایر دستگاه هاست تا نسبت به ساخت طرح جایگزین اقدام کند افزود:طبق تفاهم نامه منعقد شده بین استانداری ، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان و شهرداری شوش ،‌وظیفه این شهرداری تخریب سازه و خاکبرداری بوده که انجام شد و مابقی کار و احداث طرح جایگزین برعهده اداره کل راه و شهرسازی خوزستان است.

وی تخریب این سازه را که چشم انداز ورودی شهر شوش را زشت کرده بود از مطالبات جدی شهروندان برشمرد و گفت:علاوه بر حجم عملیات خاکبرداری برای تخریب این سازه ،‌30 هزار متر مکعب نیز تخریب آسفالت و هفت هزار متر مکعب تخریب سازه بتنی از سوی شهرداری شوش انجام شد.

شهردار شوش هزینه صرف شده برای تخریب این سازه را 34 میلیارد ریال از سوی این شهرداری عنوان کرد و گفت: شهرداری شوش به جای مدت سه ماهه پیش بینی شده در مدت زمان 50 روز این سازه را تخریب و آماده اجرای طرح جایگزین کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد عملیات ساخت طرح جایگزین در محل چهار راه شوش از سوی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با سرعت آغاز شود تا شاهد حادثه رانندگی در این محدوده ترافیکی در مسیر جاده سراسری اندیمشک - شوش - اهواز نباشیم.

طرح جدید تقاطع غیر همسطح ورودی شوش پارسال به تصویب رسید.

سازه فعلی در تقاطع ورودی شهر شوش حدود 25 سال پیش با هدف کاهش سوانح رانندگی و سهولت تردد در مسیر جاده سراسری اهواز - اندیمشک ساخته شد.

ساخت این پل چشم انداز و منظر ورودی شهر باستانی شوش را زشت کرده و موجب تشدید سوانح رانندگی در محدوده تقاطع ورودی شهر شوش در مسیر جاده ترانزیتی شد.

ابهام در اجرای طرح جایگزین در تقاطع ورودی شوش و توقف عملیات اجرای طرح موجب گله مندی شهروندان شده است. 
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
به زودی زود از برداشتن پل پشیمان خواهند شد ........
:
:
:
آخرین اخبار