تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
شادگان از مواهب هم‌جواری با منطقه آزاد اروند برخوردار شود
 فرماندار شادگان خواهان بهره‌مندی این شهرستان از مواهب هم‌جواری با منطقه آزاد اروند شد.

سعید حاجیان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان در محل فرمانداری آبادان گفت: خدمات دولت در حوزه آب و بهداشت در شادگان قابل‌لمس است به طوریکه در زمان حاضر شهر تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است.

وی با قدردانی از پیگیری‌های مستمر استاندار خوزستان درباره مسائل و مشکلات شادگان افزود: برخورداری از یک کارگروه مستقل برای سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان نشان از توجه ویژه استاندار به این سه شهرستان دارد و لذا باید این فرصت را غنیمت شمرده و اقداماتی را که ارتباط مستقیمی با بهداشت عمومی دارد را به‌طورجدی دنبال کنیم.

وی با تأکید بر بهره‌مندی شادگان از مواهب هم‌جواری با منطقه آزاد اروند اظهار کرد: با توجه به اعلام همکاری سازمان منطقه آزاد اروند در زمینه اتلاف سگ‌های ولگرد انتظار می‌رود تا شهرداری شادگان از این فرصت بهره مناسب را ببرد.

فرماندار شادگان از شادگان به‌عنوان شهرستانی برخوردار از محرومیت‌های فراوان نام برد و تصریح کرد: خواست دولت رفع مشکلات مردم شادگان است ضمن آنکه استاندار نیز با انجام بازدیدهای مکرر از این شهرستان و پیگیری موضوعات مختلف آن در تلاش برای کمک رفع مشکلات آن است.

به گفته حاجیان در زمان حاضر پروژه‌هایی در زمینه آب و انتقال آن در شهرستان فعال است که انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم در جهت جاری و ساری شدن سیاست‌های دولت نیز بکوشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار