تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۳۴۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر:
انتشار بوی نامطبوع شرکت الکل سازی دغدغه مردم خرمشهر است
رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر از انتشار بوی نامطبوع شرکت الکل سازی به عنوان خرمشهریها نام برد.

محمد جواد بچاری عصر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی منطقه جنوب غرب خوزستان در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان گفت: انتشار بوی نامطبوع حاصل از شرکت الکل سازی در هوای خرمشهر در حالی که مردم می خواهند از هوای خوب فصل بهار استفاده کنند سبب بروز نارضایتی و گله مندی در میان شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل یاد شده حتی برخی از کلاسهای درس نیز لغو و مدارس تعطیل شدند، افزود: در جلسات پیگیرانه با مسئولان شرکت الکل سازی از آنان خواستار رسیدگی و رفع سریع مشکل مذکور شدیم اما کاکان وضعیت به قوت خود باقی است.

بچاری اظهار کرد: درخواست ما از سازمان منطقه آزاد اروند برای رسیدگی به وضعیت این کارخانه و رفع مشکل نیز تاکنون نتیجه ای در برنداشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرمشهر تصریح کرد: زمانی این نشستها خروجی دارد که قادر به رفع مشکلات ابتدایی باشیم.

بچاری گفت: در برخی محلات مرکزی شهر خرمشهر نگهداری احشام سبب ابراز نارضایتی مردم شده که باید به طور جدی برای آن چاره اندیشی شود.

وی افزود: چاره اندیشی برای رفع مشکل وجود فروشندگان ماهی و مرغ زنده دوره گرد که هر روز بر تعداد آنان نیز اضافه می شود امری ضروری است.

بچاری اظهار کرد: محلی در خیابان فردوسی خرمشهر متعلق به شبکه بهداشت است ولی اکنون متروکه و پر از نی شده که از مسئولان دانشکده علوم پزشکی آبادان می خواهیم هر چه سریعتر به وضعیت این محل رسیدگی کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار