تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۱۶۳۵۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز بارش‌ها در خوزستان از اواخر امشب / پیش‌بینی گرد و غبار برای اهواز و مناطق جنوبی
مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های رگباری همراه با تند باد و رعد و برق و تگرگ در اکثر نقاط استان از اواخر وقت امروز و ادامه آن تا روز شنبه خبر داد. 

کوروش بهادری اظهار کرد: از اواخر وقت امروز(سه‌شنبه) تا روز شنبه هفته آینده انتظار بارش‌های رگباری همراه با تندباد، رعد و برق و تگرگ در اکثر نقاط استان خوزستان را داریم. 

وی با بیان اینکه بیشترین بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه خواهد بود، افزود: شدت بارش‌ها در شمال و شرق استان خوزستان بیشتر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت بارش‌ها در فصل بهار به گونه‌ای است که احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد، امروز از سوی اداره‌کل هواشناسی اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر خواهد شد. 

بهادری گفت: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به دلیل وزش باد تا قبل از بارش احتمال وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت دید افقی در اهواز و مناطق جنوبی استان خوزستان دور از انتظار نیست اما با بارش باران این پدیده از بین خواهد رفت. 

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 34 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 11 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 19 تا 33 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار