تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۳۵۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: بازی با ذوب‌آهن فینال زودرس است/هواداران متحد شده‌اند
پورموسوی: بازی با ذوب‌آهن فینال زودرس است/هواداران متحد شده‌اندسرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که دیدار این هفته با ذوب آهن یک فینال زودرس برای ما محسوب می‌شود، گفت: اگر این تیم را شکست دهیم، می‌توانیم به کسب سهمیه آسیایی در دیدارهای بعدی نیز امیدوار باشیم. 

سیداکبر پورموسوی در خصوص سه هفته پایانی لیگ و حساسیت کار برای فولاد، اظهارکرد: واقعا سه هفته حساس را پیش‌رو داریم و اگر می‌خواهیم به گرفتن کسب سهمیه امیدوار باشیم باید در این سه دیدار و مهم‌تر از همه بازی این هفته‌مان برابر ذوب آهن که از حساسیت و جایگاه خاصی برخوردار است به پیروزی برسیم است.

وی با بیان این‌که دیدار با ذوب آهن فینال زودرس فولاد است، ادامه داد: اگر بتوانیم تیم ذوب آهن را شکست دهیم، می‌توانیم به کسب سهمیه در دیدارهای بعدی نیز امیدوار باشیم. در غیر این‌صورت نیز امید‌های ما برای رسیدن به سهمیه آسیایی از بین خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با اشاره به شرایط خوب بازیکنانش برای رویارویی با ذوب آهن، گفت: این دیدار اهمیت ویژه‌ای برای ما دارد و باید هر چه داریم در زمین به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه در خصوص تساوی برابر پارس جنوبی و این‌که به نظر می‌رسد برخی هواداران از کسب این یک امتیاز راضی نبودند و معتقدند که نوع بازی فولاد نشان از هدف این تیم برای کسب تنها تک امتیاز بود، عنوان کرد: کسب یک امتیاز در خانه حریف مهم و تاثیرگذار است. نباید فراموش کنیم که پارس جنوبی با توجه به دیدار خانگی‌اش از حمایت هواداران خود نیز برخوردار بود و مهم‌تر این‌که خود این تیم، امید داشت که اگر فولاد را شکست دهد، به سه بازی باقی‌مانده‌اش برای کسب سهمیه امید داشته باشد.. آن‌هایی که فوتبالی هستند، متوجه می‌شوند که نتیجه تساوی در خانه حریف ارزشمند است، آن هم برابر تیمی که به دنبال این بود که شکست نیم‌فصل اول را جبران کند.

پورموسوی بیان کرد: پارس جنوبی در این دیدار انتحاری بازی کرد، ضمن این‌که با توجه به تاخیر پرواز برای رفتن به بوشهر کمی تیم ما خسته هم بود اما حریف یک روز بیشتر از تیم ما استراحت کرده بود. در هر صورت بازیکنانم تلاش خود را کردند و خدا را شکر بابت کسب این یک امتیاز شکر می‌کنم. ان‌شاءالله در بازی با ذوب آهن جبران خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: من به دنبال نتیجه تساوی در این بازی نبودم و حداکثر امتیاز را می‌خواستم و تعویض‌های ما نشان از این است که تنها به دنبال برد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درخصوص همراه شدن هواداران تیمش نیز گفت: بعد از بازی با سایپا تعدادی از هواداران که اعتراض می‌کردند، به این نتیجه رسیدند که اکنون زمان حمایت از تیم است، نه اعتراض. به نظرم اگر در آن مقطع آن اعتراض‌ها  پیش نمی‌آمد ما با بهترین شرایط و امتیاز، در همان رده دوم جدول بودیم که متاسفانه این‌گونه نشد ولی اینکه اکنون هواداران به این نتیجه رسیده‌اند که باید متحد باشند و همه با هم تلاش کنیم، ارزشمند است. امیدوارم در سه هفته پایانی حداکثر امتیازات را جمع‌آوری کنیم. ما هنوز ناامید نیستیم و به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
ششم میشی فولاد
:
:
:
آخرین اخبار