تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۶۳۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی:
وجود رانت در افزایش قیمت دلار مشهود است
نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس گفت: نتیجه‌ای که می‌توان از افزایش قیمت دلار گرفت این است که شاید دیگر قیمت دلار قابل‌ کنترل نباشد و به همین قیمت بماند که ضرر اصلی شامل حال مردم عادی می‌شود و این مسؤولان هستند که سود می‌برند.

هدایت الله خادمی صبح امروز اظهار کرد: اقتصاد بیمار ایران با عدم توانایی کنترل دلار دست‌خوش بحران شده است و به نظر نمی‌رسد که در درازمدت این دولت بتواند قیمت دلار را کنترل کند.

وی افزود: مجلس با مشاهده نحوه مدیریت قیمت دلار به این موضوع ورود پیدا کرد و در حال پیگیری است که مشکل را برطرف کند.

نایب‌رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: آنچه مهم است بازار مالی کشور کنترل نشد و هم مانند مابقی موضوعات کاملاً رها شد و هر سمتی که می‌خواهد سوق پیدا می‌کند.

خادمی دلایل مختلفی را برای افزایش قیمت دلار برشمرد و بیان کرد: چند سالی هست که دولت قیمت دلار را به‌صورت مصنوعی نگه داشت که یک موضوع سیاسی بود اگر قیمت دلار به‌صورت آهسته در این چند سال افزایش پیدا می‌کرد هم‌اکنون شاهد چنین نوسانی نبودیم.

خادمی با اشاره به عملکرد بد دولت در مدیریت قیمت دلار عنوان کرد: شاید بتوان گفت که دولت با گران شدن دلار می‌خواهد ارز را تبدیل به دلار کند اما ارتباطات قوی کسانی که از این قضیه سودهای کلانی می‌برند و وجود رانت‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه‌ای که می‌توان از افزایش قیمت دلار گرفت این است که شاید دیگر قیمت دلار قابل‌کنترل نباشد و به همین قیمت بماند که ضرر اصلی شامل حال مردم عادی می‌شود و این مسؤولان هستند که سود می‌برند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دادرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
0
پس پيام رسان تلگرام علت افزايش قيمت دلار نبود ؟ سيف اشتباه شناسايي كرده بود ؟؟؟
:
:
:
آخرین اخبار