تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۶۳۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وزنه برداران خوزستانی پارسال 77 نشان کسب کردند
رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: وزنه برداران خوزستانی پارسال 77 نشان مختلف جهانی، آسیایی و ملی را کسب کردند.

سیدعلیرضا قریشی اظهار کرد: پارسال شاهد یکی از بهترین دوران های وزنه برداری خوزستان در طول تاریخ این رشته بودیم و ورزشکاران این استان در بالاترین سطح از مسابقات موفق به کسب نشان شدند.

وی با اشاره به اینکه پارسال تمام تیم های خوزستان در مسابقات کشوری بر روی سکو قرار گرفتند افزود: تیم جوانان و بزرگسالان خوزستان در مسابقات کشوری به عنوان نخست دست یافت و در رده آموزشگاهی نیز به عنوان نایب قهرمانی رسیدیم.

وی به قهرمانی تیم مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات باشگاه های آسیا سال 96 اشاره کرد و گفت: همچنین تیم منتخب خوزستان پارسال برای دومین سال متوالی در رقابت های بین المللی جام فجر به مقام قهرمانی رسید.

قریشی با بیان اینکه هیات وزنه برداری خوزستان برای چهارمین سال متوالی به عنوان هیات برتر کشور معرفی شد افزود: درخشش وزنه برداران خوزستان در رویدادهای بین الملی و کشوری موجب شد تا این افتخار بار دیگر نصیب هیات خوزستان شود.

وی به حضور ورزشکاران خوزستان در مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان آسیا و جهان در امسال اشاره کرد و گفت: اوایل اردیبهشت امسال مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ازبکستان برگزار می شود که مهدی خلجی در رده سنی نوجوانان و افشین طاهری در رده سنی جوانان در این رقابت ها به روی تخته می رود. رحمان اورامه دیگر وزنه بردار خوزستان نیز در مسابقات جهانی که خرداد آینده در ازبکستان برگزار می شود وزنه خواهد زد.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان در خصوص احداث خانه وزنه برداری در اهواز اظهارکرد: اعتبار لازم برای این مکان از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استانداری خوزستان تامین شده و کار ساخت بزرگترین مجموعه ورزشی وزنه برداری کشور با اعتبار 100 میلیارد ریال از ماه آینده آغاز می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار