تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۵۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشت طرح دانش بنیان در دزفول تجاری سازی شد
هشت طرح دانش بنیان مرکز رشد علم و فناوری این واحد دانشگاهی در مدت 2 سال اخیر به مرحله تجاری سازی رسیده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: هشت طرح دانش بنیان مرکز رشد علم و فناوری این واحد دانشگاهی در مدت 2 سال اخیر به مرحله تجاری سازی رسیده است.

علی افروس افزود:30 شرکت در مرکز رشد علم و فناوری دانشگاه آزاد دزفول فعال اند که از این تعداد هشت مرکز دانش بنیان بوده و 6 مرکز دیگر در مرحله داوری هستند که احتمالا تعدادی از آنها پذیرفته خواهند شد.

وی افزود:مرکز رشد دانشگاه آزاد دزفول در طول سال پذیرای ایده های جدید مخترعان ، مبتکران و جوانان صاحب ایده در سطح شهرستان می باشد و با پرورش ایده ها در مسیر تبدیل ایده به ثروت از آنها حمایت می کند.

وی افزود:در طول سالهای 95 و 96،هشت طرح زیرنظر مرکز رشد دانشگاه آزاد دزفول به مرحله تجاری سازی رسیده و وارد شهرک صنعتی دزفول شدند و تسهیلاتی برای توسعه کار به آنها پرداخت شده و برخی دیگر نیز در حال بازاریابی و راه اندازی خط تولید هستند.

افروس طرحهای تجاری سازی شده این دانشگاه را شامل طرح آفت کش بیولوژی ،طرح غذادهی هوشمند به آبزیان ، برانکارد هوشمند ،خط تولید آرموتور کامپوزیتی ،خط تولید دستگاه چهارکاره کشاورزی عنوان کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول به تشریح برنامه مرکز رشد این واحد دانشگاهی در سال جاری پرداخت و گفت:در تلاش هستیم همچنان ارتباط دانشگاه با صنعت را عملیاتی تر کنیم و از ایده های جدید حمایت کنیم.

افروس اضافه کرد:در زمینه کشاورزی نیز تولید محصول سالم و تولید قطعات صنعتی مدنظر است که نیازمند حمایت و همکاری بیشتر اداره صنعت و معدن هستیم.

مرکز رشد علم وفناوری دانشگاه آزاد دزفول در سال 91 تاسیس شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار