تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۶۳۵۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع استقلال خوزستان به تمرینات بازگشت
مدافع استقلال خوزستان به تمرینات بازگشتموسی کولی بالی مدافع اهل کشور مالی تیم استقلال خوزستان که چندین بازی از ترکیب آبی ها دور بود با تایید کادر فنی و مسئولان باشگاه به تمرینات این تیم بازگشت.

بهروز مکوندی روز چهار شنبه اظهارکرد: این بازیکن با وجود این که به ویسی قول داده بود که در سفر به مشهد همراه تیم باشد از این موضوع صرف نظر کرد که پس از آن در اختیار باشگاه قرار گرفت و چند روزی در تمرینات غایب بود. 

مربی تیم استقلال خوزستان با اشاره به این که کولی بالی از روز گذشته با تیم در حال تمرین کردن است افزود: پس از صحبت هایی که بین کولی بالی و مسئولان باشگاه به عمل آمد این بازیکن تمرینات خود را مجددا شروع کرده و به احتمال قوی در بازی برابر پیکان به همراه تیم به تهران سفر می کند. 

وی ادامه داد: با توجه به این که در انتهای جدول هستیم و شرایط سختی در پیش داریم بی شک استفاده کردن از همه بازیکنان به سود باشگاه است. 

مکوندی در خصوص وضعیت مالی باشگاه گفت: شرایط تیم نسبت به گذشته فرقی نکرده و مشکلات مالی باشگاه همچنان پابرجاست. 

وی گفت:با وجود این مشکلات کار بسیار سختی در پیش رو داریم هر چند که تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان بقا در لیگ برتر است. 

وی عنوان کرد: بازی مقابل گسترش فولاد را به راحتی در خانه از دست دادیم و نتوانستیم از موقعیت خود به خوبی استفاده کنیم اما اگر بتوانیم از سه بازی باقی مانده یک برد کسب کنیم در لیگ برتر می مانیم. 

مربی تیم استقلال خوزستان در ادامه به بازی این هفته تیمش مقابل پیکان تهران اشاره کرد و گفت: پیکان تیم بسیار خوبی است و چون برای کسب سهمیه می جنگد کار بسیار سختی برابر آن ها داریم. 

وی عنوان کرد: دیدار ما با پیکان جدال بین تیم هایی است که برای کسب سهمیه آسیایی و فرار از سقوط به لیگ پایین تر تلاش می کنند که این موضوع به زیبایی بازی اضافه خواهد کرد. 

دیدار بین تیم های استقلال خوزستان و پیکان تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر ساعت 16 روز جمعه 24 فروردین ماه در تهران برگزار می شود. 
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار