تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۳۵۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندر ماهشهر:
تأمین اجتماعی کمترین توجه را به بهداشت و درمان بندر ماهشهر داشته است
فرماندار بندر ماهشهر گفت: متأسفانه تامین اجتماعی کم‌ترین توجه را به بهداشت و درمان این شهرستان داشته که به دنبال تغییر این رویکرد هستیم.

محسن بیرانوند در آیین تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار کرد: بحث سلامت و درمان مردم موضوع بسیار با اهمیتی است و بهداشت و درمان شهرستان را باید همانند امنیت اجتماعی بدانیم.

وی طرح تحول سلامت را یکی از اقدامات بزرگ و تأثیرگذار دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: مدیران دانشگاه علوم پزشکی باید نسبت به طرح تحول سلامت در شهرستان ماهشهر توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار ماهشهر با انتقاد از عملکرد سازمان تأمین اجتماعی، بیان کرد: شهرستان بندر ماهشهر بیشترین آمار بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی را دارد اما متاسفانه این سازمان کم‌ترین توجه را به بهداشت و درمان این شهرستان داشته که به دنبال تغییر این رویکرد هستیم.

بیرانوند گفت: شهرستان بندر ماهشهر قطب درمانی استان خوزستان است چرا که روزانه تعداد زیادی از بیماران شهرستان‌های هندیجان، رامشیر و امیدیه به بخش‌های درمانی این شهرستان مراجعه می‌کنند و دانشگاه علوم پزشکی باید اعتبارات بیشتری را به این حوزه اختصاص دهد.

در پایان این مراسم از خدمات پرویز میرزایی تقدیر و به جای وی محمدامین زرگر به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندر ماهشهر منصوب و معرفی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار