تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۶۳۶۰۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورموسوی: برای سه امتیاز به مصاف ذوب آهن می‌رویم
پورموسوی: برای سه امتیاز به مصاف ذوب آهن می‌رویمسرمربی تیم فوتبال فولاد درباره دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن گفت: اگر در این بازی نتیجه نگیریم سعی می‌کنیم در پایان لیگ رتبه بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم. 

سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار برابر ذوب آهن، اظهار کرد: فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل ماست که ان‌شاءالله با کسب سه امتیاز در دو هفته پایانی امید به کسب سهمیه آسیایی داشته باشیم. اگر در این بازی نتیجه نگیریم سعی می‌کنیم در پایان لیگ رتبه بهتری نسبت به فصل قبل کسب کنیم. پس از تساوی مقابل پارس جنوبی امیدمان برای کسب سهمیه کمتر شد اما سعی می‌کنیم در بازی‌ فردا جبران کنیم. بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.

و افزود: مطمئنا ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌ها از نظر فنی است. حضور در لیگ قهرمانان آسیا تجربه آن‌ها را افزایش داده است. مطمئنا با توجه به این که آخرین فرصت ما در لیگ برتر است، با تمام احترام نسبت به ذوب‌آهن برای کسب سه امتیاز به این دیدار می‌آییم.

سرمربی فولاد درباره شرایط بد استقلال خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر گفت: استقلال خوزستان با قهرمانی در لیگ برتر شادی را به مردم خوزستان داد. بازیکنان این تیم با تمام وجود در این تیم بازی می‌کنند. بازیکنان در فصل گذشته هم برای شادی مردم در رقابت‌های آسیایی تلاش کردند. مسئولان استان باید چاره اندیشی کنند تا مشکلی همانند این برای فصل آینده پیش نیاید.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار