تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۶۳۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلیل برکناری رییس هیات بوکس خوزستان اعلام شد
معاون توسعه ورزش اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: توجه نکردن هیات بوکس استان به ورزشکاران و نادیده گرفتن مشکلات هیات های شهرستانی موجب برکناری رییس هیات این رشته شد.

ابراهیم نصیری روز چهارشنبه اظهار کرد: برخی بوکسورهای خوزستان به دلیل توجه نکردن هیات، برای استان های دیگر به روی رینگ رفته و مدال آوری می کنند که این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

وی گفت: ضمن احترام به جایگاه حقیقی و حقوقی رییس بوکس خوزستان، این هیات در چند سال اخیر درخشش چندانی نداشته و بسیاری از بازیکنان و پیشکسوتان شهرستان ها نسبت به عملکرد رییس آن معترض بودند به همین دلیل در ریاست این هیات جابجایی صورت گرفت.

وی افزود:هیات بوکس نه تنها جلسه ای برای شنیدن حرف های پیشکسوتان و بوکسورهای شهرستان ها برگزار نکرد بلکه به نیازهای آنها هیچ توجهی نشد و بارها به صورت مکتوب نسبت به عملکرد هیات بوکس به اداره کل شکایت شد.

نصیری افزود: بیشتر دوره های آموزشی که توسط هیات برگزار می شد از کیفیت لازم برخوردار نبود و ایرادات زیادی متوجه این هیات بود.

وی با بیان اینکه بوکس از رشته های صاحب عنوان در خوزستان است و آینده این رشته برای ما بسیار مهم است گفت: از برنامه های ما در سال 97 احداث خانه بوکس خوزستان بوده که عملیات اجرایی این مجموعه به زودی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال آغاز می شود.

وی با بیان اینکه پارسال بنا بود میزبانی 2 مسابقه کشوری بوکس را برعهده بگیریم که هیات استان در این موضوع ناتوان نشان داد و امتیاز این مسابقات را از دست دادیم افزود: مسابقات بین المللی بوکس شکست حصر آبادان از رویدادهای مهم کشور به شمار می رود که متاسفانه هیات استان در برگزاری این رقابت ها عاجز بود.

وی گفت: برابر با آیین نامه فدراسیون ها، تشخیص دادیم که برای رونق دوباره بوکس خوزستان تغییراتی در هیات انجام شود که با هماهنگی فدراسیون سیامک صالحی از پیشکسوتان بوکس استان به عنوان سرپرست هیات بوکس خوزستان منصوب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار