تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۶۳۶۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پاسخ مشاور ربیعی به "شکسته‌شدن رکورد طلاق"
مطالعات کمیته رصد مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که براساس آمار سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفته است نشان می‌دهد، برای اولین بار در دو دهه گذشته رشد فزاینده و مستمر تعداد طلاق در کشور متوقف شده است.

ایلنا نوشت: مطالعات کمیته رصد مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که براساس آمار سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفته است نشان می‌دهد، برای اولین بار در دو دهه گذشته رشد فزاینده و مستمر تعداد طلاق در کشور متوقف شده است.

به دنبال انتشار خبری با عنوان "رکورد طلاق در ایران شکست" روزبه کردونی مشاور وزیر رفاه و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی گفت: ثبت 174597 طلاق در سال 96 نسبت به 181049 طلاق در سال 95، کاهش 3.6 درصدی را نشان می‌دهد، مطالعات کمیته رصد مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که براساس آمار سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفته است نشان می‌دهد، برای اولین بار در دو دهه گذشته رشد فزاینده و مستمر تعداد طلاق در کشور متوقف شده است.

کردونی در ادامه گفت: میانگین رشد نسبت طلاق به ازدواج در ده سال گذشته حدود 9 درصد بوده است، که این میزان در سال 96 از این میانگین بالاتر است، اما نمی‌توان ادعا کرد، رشد نسبت طلاق به ازدواج در سال 96 در تاریخ ثبت احوال ایران بی‌سابقه بوده است چراکه در سال های 93و 88 نیز میزان رشد نسبت طلاق به ازدواج از میانگین کشور بالاتر بوده است. برای نمونه در سال 88 رشد 12.7 درصدی میزان رشد نسبت طلاق به ازدواج تجربه شده است.

روزبه کردونی در پایان عنوان کرد یکی از دلایل افزایش نسبت طلاق به ازدواج، کاهش ازدواج است. بررسی ها نشان می دهد بین سال های 96-90 در حالی که تعداد طلاق در کشور 22 درصد افزایش یافته، تعداد ازدواج در کشور 30 درصد کاهش یافته است.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلطان پناه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
با سلام و احترام. در این زمینه (مسائل خانوادگی و روابط زناشویی) می توانید کتاب «تنها راه رسیدن به تکامل و سعادت ابدی و چشیدن لذّات واقعی / ج 1» را مطالعه (و به همگان معرفی) نمایید. در واقع این کتابی ارزشمند است برای تحکیم خانواده و پیشگیری از برخی از طلاق های نابخردانه و نیز راهی مطمئن برای جلوگیری از تولید فرزندانی معیوب و مریض می باشد. برای مطالعه بهتر و بیشتر به سایت «www.Book.soltanpanah.ir» مراجعه نمایید. با تشکر.
:
:
:
آخرین اخبار