تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۱۶۳۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان خبر داد:
اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم هندیجان
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از اعزام گروه های بسیجی جهادی به مناطق محروم روستایی و شهری هندیجان با همکاری بسیج سازندگی ناحیه سپاه خبر داد.

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی نژاد اظهار کرد: برای خدمات رسانی شایسته به خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست، گروه های جهادی شهرستان با ساماندهی، هماهنگی و برنامه ریزی نسبت به احداث و بازسازی کلاس های مدارس و خانه های محروم با مشارکت خیران و همچنین همکاری بخشداری، دهیاری و بسیج سازندگی ناحیه سپاه اقدام کردند.

وی افزود: در روستای چم تنگو، دو کلاس مدرسه با همکاری دهیاری، بخشداری و گروه جهادی شهید سهراب شکاری مورد بازسازی و مرمت قرار گرفتند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تصریح کرد: در ادامه پروژه های جهادی بسیج در روستای کریم آباد نیز سرویس بهداشتی و حمام احداث شد.

عجم دشتی نژاد عنوان کرد: در سطح شهرستان هندیجان خانه های محروم شناسایی و مورد بررسی قرار گرفتند که اقداماتی برای بازسازی و مرمت این منازل با همکاری گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل در حال پیگیری و بخشی هم اجرایی شده است.

وی در پایان با اشاره به لزوم استمرار طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی بیان کرد: با جدیت پیگیر رفع مشکلات مناطق محروم شهرستان هندیجان هستیم و با کمک جوانان بسیجی گروه های جهادی شهرستان اقدامات تأثیرگذاری تا پایان سال جاری با برنامه ریزی و مشارکت خیران انجام می گیرد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار