تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۶۳۶۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توفان 75 پایه برق را در اهواز شکست
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: توفان همراه با بارش باران در مسیرهای بیرون شهری اهواز تعداد75 اصله پایه شبکه فشار متوسط را در هم شکست.

سعید آقایی بیان کرد: توفان همراه با بارش باران شدید روز پنج شنبه این پایه های شبکه 33 کیلوولت را در 6 نقطه در مسیر روستایی اهواز و کارون انداخت که باعث قطع جریان برق در برخی از مسیرهای روستایی کلانشهر اهواز شد. 

وی در ادامه افزود: این پایه های برق در مسیر جاده غیزانیه شامل روستاهای عین الزمان، یحشه، حمیره، شمه، بیت مندیل، مسلمه یک و دو، سودان، چای سودان، سید شرف، ابویرو و غدیرسبه و در مسیر دامغه کوچک روستاهای ملچ، خرشه، ام طرفه، یربه و قودور، همچنین در مسیر جاده خرمشهر روستاهای شموس و دب حردان، و نیز مسیر آب تیمور در شهرستان کارون نیز روستای عطیش بودند.

آقایی عنوان کرد: تاکنون با تفکیک بار توسط کلیدهای جداساز، شبکه حادثه دیده از خط اصلی تفکیک شده و بقیه روستاها برقدار شده اند ولی در برخی مسیرها به علت گل و لای فراوان و کشاورزی بودن مسیر فعلا امکان تردد خودرویی برای اصلاح شبکه میسر نیست. 

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز بیان داشت: درحال حاضر در تلاش هستیم تا اقلام مورد نیاز جهت اصلاح شبکه های آسیب دیده را تامین و به محل ارسال کرده و تا جای ممکن نسبت به اصلاح اقدام نماییم.

بارش شدید باران به همراه وزش باد با سرعت بالای 60 کیلومتر باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم استان شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار