تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۶۳۶۵۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان اداری و استخدامی:
حق بدی آب و هوای کارکنان دولت بازنگری می شود
بازنگری در حق بدی آب و هوای حقوق کارمندان دولت، پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی انجام می شود
حق بدی آب و هوای کارکنان دولت بازنگری می شودمعاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: بازنگری در حق بدی آب و هوای حقوق کارمندان دولت، پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی انجام می شود.

جمشید انصاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اهواز افزود: جداول پرداختی حق بدی آب و هوا مورد تجدید نظر قرار می گیرد و به ویژه با تغییرات اقلیمی که در سطح منطقه رخ داده این پرداختی ها پس از ارایه گزارش از سوی سازمان هواشناسی اعلام می شود.

وی گفت: بروز پدیده هایی مثل گرد و غبار نیز در استان های جنوب غرب کشور بر جداول پرداختی بدی حق آب و هوا تاثیر دارد.

انصاری در ادامه با اشاره به ماندگاری نیروی کار در خوزستان اظهارکرد: با مشورت استاندار و در نظر گرفتن ظرفیت های اقتصادی خوزستان راه حل و تصمیماتی برای جلوگیری از خروج و مهاجرت نیروی کار از این استان گرفته خواهد شد.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: برنامه استخدام دولت ، متناسب با خروجی نیروی انسانی و متناسب با جمعیت و نیاز نیروی کار است.

وی افزود: معمولا در سال در حدود 30 تا 40 هزار نفر در مجموع دستگاه های دولتی و در 2 مرحله و فقط از طریق آزمون استخدام می شوند.

وی درباره وضعیت استخدام دانشجویان دانشکده نفت نیز گفت:زمانی دانشجویانی که در دانشکده نفت درس می خواندند متعهد خدمت می شدند و به تبع آن متناسب با تعهد خدمتشان، وزارت نفت آنها را جذب می کرد اما اکنون دانشگاه های مختلف رشته های مشابه این دانشکده را تدریس می کنند و خیلی از دانشجویان آنها تعهد خدمت ندارند.

انصاری ادامه داد: وزارت نفت با توجه به سیاست های خود از بین افراد متخصص دانشکده نفت و دانشگاه های دیگر، نیروی مورد نیاز در رشته های مربوطه را جذب می کند.

جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای شرکت در چند جلسه از جمله شورای راهبردی و شورای اداری خوزستان و نشست با مدیران استانی روز پنجشنبه در سفری یک روزه به اهواز سفر کرد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
1
دولتی ها و ادارات که زیر باد کولر هستند و چه میدونند خاک چیه ؟؟ به مردم بدبخت که همش داخل خاکند و مجبور در شهر تردد کنند چی میخاید بدید ؟؟؟ قبض برق چند برابری یا آب یا هوای تازه یا عوارض بیخود یا ....
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۶
0
2
یعنی من موندم اینا چرا اینقدر از حق مردم دور هستن
حالا فهمیدن تازه
بعد 10 سال
تازه منتظر سازمان هواشناسی اند
کل دنیا و مملکت فهمیدن موضوع رو
اونوقت اینا خجالت نمیکشن میگن سازمان هواشناسی باید بگه
باید از همین اول سال شروع کنن به پرداخت
تازه اگه بتونن باید از قبلا" هم که ندادن پولشو برگردونن
ایخدا اینا کجا و حق مطلب کجا و حق مردم کجا
مصطفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
1
خوزستانی ها و مخصوصا اهواز یها باید ماهی حداقل چهار صد هزار تومن بیشتر بگیرن برای تنفس و گرما و گرد و خاک و هزار تا کوفت دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
دست دولت درجیب کارمندان برای رفع کسری بودجه باافزایش مالیات
:
:
:
آخرین اخبار