تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۶۳۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر خبر داد:
دستگیری سارق به عنف در شهر چمران
فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر از دستگیری یک سارق به عنف در شهر چمران خبر داد.

سرهنگ جلیل زبیدی اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری بیست و یکم فروردین ماه یک فقره سرقت به عنف در شهر چمران به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام شد و رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این سرقت، سارق با پوشاندن سر و صورت خود و به صورت نقاب‌زده وارد منزل یکی از شهروندان چمرانی شده و در غیاب صاحب‌خانه و با تهدید چاقو طلاجات و زیورآلات همسر وی را ربوده و سپس متواری شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر ماهشهر بیان کرد: پس از اعلام سرقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 بلافاصله راهکارها و تدابیر پلیسی و انتظامی به رئیس کلانتری 15 چمران ابلاغ شد و در بامداد همان شب و ظرف کمتر از 10 ساعت متهم شناسایی و تیمی مجرب متشکل از رئیس و دیگر نیروهای زبده کلانتری 15 پس از تعقیب و گریز موفق به دستگیری متهم مذکور با هویت «م.د» شدند.

زبیدی گفت: در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس از متهم این پرونده، نامبرده علاوه بر پذیرش بزه انتسابی  به بیش از 10 فقره سرقت موتورسیکلت و همچنین چند فقره سرقت منزل اعتراف و بازسازی صحنه‌های جرم نیز در حال انجام و تحقیقات از نامبرده همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: متهم از سارقان سابقه‌دار است که پیش از این نیز دستگیر و به جرم سرقت‌های متعدد محکوم به زندان و پس از طی دوران محکومیت از زندان آزاد شده بود و پس از آزادی مجدداً اعمال مجرمانه و سرقت‌های خود را از سرگرفته بود و با تلاش مأموران کلانتری 15 چمران گرفتار چنگال قانون شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار